فقہ شافعی سوال نمبر – 0261
سوال نمبر/ 0261
قربانی كے گوشت کی تقسیم میں گوشت کے تین حصہ کئے جاتے ہیں شرعا اس کی کیا حقیقت ہے؟
جواب :۔الله تعالی كا ارشاد ہے
"والبدن جعلنها لكم من شعائر الله لكم فيها خير فاذكروا اسم الله عليها صواف فإذا وجبت جنوبها فكلوا منها و أطعموا القانع والمعتر”
(سورة الحج ٣٦)
قربانی کے اونٹ کو ہم نے اللہ تعالی کی نشانیاں مقرر کی ہیں ان میں تمہارے لئے نفع ہے. انھیں کھڑا کر کےان پر اللہ کا نام لے لواور جب ان کے پہلو زمین پر لگ جائیں یعنی سارا خون نکل جاے اور بے روح ہو کر زمین پر گر جائیں تو انھیں کاٹنا شروع کردو اسے خود بھی کھاو، سوال کرنےاور بغیر سوال کرنے والے کوبھی کھلاو) نبي كريم صلي الله عليه و سلم نے فرمايا: قربانی كا گوشت كهاؤ، كهلاؤ، ذخيره كرو اور صدقہ كرو (مسلم ٥١٠٣-٥١٠٨)
اس آيت اور حديث سے علماء نے استدلال كيا كہ قربانی كے گوشت كے تين حصے كئے جائينگے، ايک اپنے لئے، دوسرا ملاقاتيوں كے لئےاور رشتداروں كی لئےاور تيسرا مانگنے والوں اور ضرورت مند افراد كے لئے۔
امام شيرازي فرماتے ہے ياكل الثلث و يهدي الثلث ويتصدق بالثلث ۔ (المهذب مع المجموع ٣٠٦\٨)
گوشت كے تقسيم كا مذكوره طریقہ معروف و مشهور ہے، البتہ افضل يہ ہے كہ كچھ گوشت اپنے لئے ركھ كر مكمل گوشت صدقہ كرے۔
(مغني المحتاج ١٧٦\٦)
كچھ گوشت صدقه كئے بغير مكمل گوشت كو خود كهانا درست نہیں بلكہ كچھ نه كچھ گوشت صدقه كرنا واجب ہے.
Question no/ 0261
The meat of qurbani are distributed into 3 parts.,What is its evidence according to shariah?
Ans:”And the camels and cattle We have appointed for you as among the symbols of Allah ; for you therein is good. So mention the name of Allah upon them when lined up [for sacrifice]; and when they are [lifeless] on their sides, then eat from them and feed the needy and the beggar. Thus have We subjected them to you that you may be grateful.”
The Prophet sallallahu alaihi wasallam said; Eat,feed and store the meat of sacrifice and also give sadaqah.. (muslim: 5108-5103)
According to this hadees and verse,jurist (fuqaha) said that the meat of sacrifice must be distributed into three parts.. one for self,second for the relatives and neighbours and the third one is for the beggar and for the needy…
This method of meat distribution is most common therefore the best way is to keep some meat for self and distribute the rest meat as sadaqah.. {Mugni al mohtaj (6/176)}
It is not acceptable for one to eat all the meat without giving sadaqah ,to give some meat as sadaqah is obligatory..