فقہ شافعی سوال نمبر – 0032
سوال نمبر/ 0032
مسجد میں معتکف کے علاوہ کسی دوسرے کے لئے سونے کا شرعا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ وہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے زمانہ میں غیر شادی شدہ ہونے کے باوجود مسجد نبوی میں سوتے تھے (بخاری:440)
حضرت سہل بن سعد رضی اللہ عنھما سے روایت ہے کہ ایک موقع پر حضرت علی رضی الله عنہ کو آپ صلی اللہ علیه وسلم نے ان کے گھر میں نہیں پایا تو ایک صحابی کو تلاش کرنے کا حکم دیا تو حضرت علی رضی اللہ عنہ کو مسجد میں سویا ہوا پایا تو آپ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا اے ابو تراب اٹھو۔(بخاری:441)
ان دلائل کی بناء پر فقہاء فرماتے ہیں کہ اگرچہ مسجد نماز اور ذکرکی جگہ ہے لیکن اگر کوئی اس میں سونا چاہے تو بلا کراہت جائز ہے، البتہ بہتر یہ ہے کہ اعتکاف کی نیت کے ساتھ سوجائے، نیز دینی مصالح کی بناء پر بھی مسجد میں سونا بدرجہ اولی درست ہوگا۔لیکن اس بات کا ضرور خیال رہے کہ سونے سے کسی نمازی کو نماز پڑھنےمیں جگہ کی تنگی نہ ہو۔
————-
علامہ بیجوری رحمة الله عليه فرماتے ہیں
ولا باس بالنوم فی المسجد مالم یضیق علی مصل او یشوش علیه (حاشیۃ البیجوری:1/176)
امام نووی رح فرماتے ہیں:
یجوز النوم فی المسجد. ولا کراهة فیه عندنا نص علیه الشافعی فی الام واتفق علیه الاصحاب (المجموع:2/197)
Fiqha Shafi Question no: 0032
Is it permissible for others to sleep in the mosque except the one who performs Etikaaf?
Ans;
Hazrat Abdullah bin Umar Radhiallahu anhu states that in the time of the Prophet Sallallahu alaihi wasallam he used to sleep in the mosque ( Masjid Nabwi) inspite of being unmarried…
(Bukhari 440)
Hazrat Sahl bin Sa’d Radhiallahu anhuma states that one day The Prophet sallallahu alaihi wasallam did not find Hazrat Ali Radhiallahu anhu at his house so he asked one of his companion(sahabi) to look for him and found Hazrat Ali radhiallahu anhu sleeping in the Mosque then The Prophet sallallahu alaihi wasallam said:” Get up !O Abu Turab” ( literally means The father of dust)..
(Bukhari 441)
Based on these evidences , the Jurists(Fuqaha) say that though the Mosque is a place of prayer and remembrance of Allah(dhikr), if anybody wishes to sleep in the mosque then it is permissible without any dislike.. However, it is better to sleep with the Niyyah of Etikaaf.. Besides, even based on the islamic mAsaaleh , Sleeping in the Mosque is valid at a first degree.. But one should be careful that because of his sleep, the space should not be less for any person to pray in the Mosque..