فقہ شافعی سوال نمبر – 0228
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0228
سعی کے لئے طہارت کا کیا حکم ہے. اور اس کی کیا دلیل ہے؟
جواب:۔ حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا فرماتی ہے کہ جب میں حج کے موقع پر حائضہ ہوئی تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تم مناسک کو پورا کرو سوائے طواف کے (یعنی طواف نہ کرو) (سنن ترمذی:945)
اس حدیث کی بناء پر فقہاء نے طواف کے لیے حدث (حیض و جنابت) اور نجاست سے طہارت کو شرط قرار دیا ہے. لیکن سعی کے لیے طہارت شرط نہیں البتہ سعی طہارت کے ساتھ کرنا مستحب ہے. لھذا اگر کوئی بغیر وضو و طہارت کے بھی سعی کرئے تو اس کی سعی درست ہوگی. (البیان :4/294)
قال الإمام العمراني رحمه الله:
والمستحب إذا سعى: أن يكون على طهارة؛ لأنه قربة وعبادة، فاستحب أن يكون فيها على طهارة.
فإن سعى محدثا أو جنبا أو كانت المرأة حائضا أو نفساء.. صح؛(١)
_____________(١)البيان (٢٩٤/١)
Fiqhe Shafi Question No/0228
What does the sharia say regarding purification for performing sa’ee? What is its evidence?
Ans: Hazrat Aaisha R.A said:During the hajj pilgrimage When i was menstruating ,the Prophet (Peace and blessings be upon him) said: perform all the rites of hajj except tawaf( do not perform tawaf) (Sunan tirmidhi:945) In accordance to this hadees the scholars(fuqaha) concluded that purification from excrement and impurity is the condition for tawaaf..Therefore to perform sa’ee with purity is regarded to be significant and if a person perform sa’ee without purification and ablution then also his sa’ee will be valid..