فقہ شافعی سوال نمبر – 0316
سوال نمبر/ 0316
اگر کوئی شخص حالت جنابت میں ذبح کرے تو کیا یہ ذبح درست ہوگا؟
جواب:۔ "وطعامُ الّذين اُوتُوا الكتابَ حلٌ لّكُم وطَعامُكُم حِلٌ لّهُم” اس ایت کی تفسیر میں مفسرین لکھتے ہیں کہ اہل کتاب کا ذبیحہ باوجود ان کے نجس ہونے کے جائز ہے۔
اور سنن ابن ماجہ (535) کی روایت میں مسلمان حالت جنابت میں نجس نہ بتایا گیا ہے، تو اس اعتبار سے مسلمان کا ذبیحہ حالت جنابت میں بدرجہ اولی جائز ہونا چاہیے۔
قال ابن کثیر رحمہ اللہ قال ابن عباس۔۔۔
يعنى ذبائحهم (تفسيرابن كثير 2/29)
امام نووی رحمة الله عليه لکھتے ہیں:
نقل ابن المنذر الاتفاق على ذبيحة الجنب قال وإذا دل القرآن على حل إباحة الكتابي مع أنه نجس فالذي نفت السنة عنه النجاسة أولى قال والحائض كالجنب۔(المجموع:9/74)
خطیب الشربينى رحمة الله عليه لکھتے ہیں :
حل ذكاة المرأة المسلمة بطريق الأولى وان كانت حائضا (مغني المحتاج6/135)
Question No/0316
If a person sacrifices an animal in the state of janabah then will this sacrifice be valid?
Ans;
"وطعامُ الّذين اُوتُوا الكتابَ حلٌ لّكُم وطَعامُكُم حِلٌ لّهُم”
The commentators (mufassireen) presented explanation of this verse in Exegesis (Tafseer) that though the jews and christians (ahle kitab) are impure(najis), their slaughtered animal is acceptable..
There is a narration in Ibn Majah(535) that a Muslim is not najis in state of Janabah.. So the slaughtered animal of a muslim in state of janabah is highly acceptable..
Tafseer Ibn kaseer (2/29)