فقہ شافعی سوال نمبر – 0355
سوال نمبر/ 0355
اگر کسی کے بدن پر نجاست لگی ہو اور نجاست دور کرنے کے لیے پانی نہ ہو اور نماز کا وقت بھی ختم ہو رہا ہو تو اس حالت میں نماز پڑھنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔امام نووی رحمة الله عليه مسلم شریف کی حدیث (1337) کی شرح میں فرماتے ہیں کہ جو شخص نماز کے بعض شرائط سے عاجز ہو اور بعض پر قادر ہو تو جن پر قدرت ہے اس کوکرے۔ (شرح مسلم:3/464)
مذکورہ تفصیل کی روشنی میں فقہاء نے استدلال کیا ہے کہ جس شخص کوبدن سے نجاست دور کرنے کے لیے پانی نہ ملے اور نماز قضاء ہونے کا ڈر ہو تو اسی حالت میں نماز ادا کرے۔ لیکن پانی ملنے پر نجاست دور کرکے اس نماز کا اعادہ یعنی دوبارہ پڑھنا ضروری ہے۔
واذا کان علی بدنه نجاسة غیر معفو عنھا و عجز عن ازالتھا وجب ان یصلی بحاله لحرمة الوقت لحدیث ابی ھریرة ان رسول الله صلی الله عليه وسلم قال واذا امرتکم بشی فاتوا منه ما استطعتم وتلزمه الاعادۃ (المجموع:3/142)
ھذامن جوامع الکلم و قاعد الاسلام .ویدخل فیه کثیر من الاحکام کالصلاۃ لمن عجز عن رکن منھا او شرط فیاتی بالمقدور (فتح الباری:17/77)
Question No/0355
If some impurity is stained on someone’s body and there is no water around to wash it off and the time of prayer is about to end then what is the ruling on praying in this situation?
Ans; Imaam nawai rehmatullah alaihi says in the explanation of hadees of Sahih muslim that
Whoever is unable to perform some rulings of Salah and capable of performing some rulings of salah then he must perform the rulings which he is able to perform ..(Sharah muslim 3/464)
In the light of the mentioned explanation, the jurists(fuqaha) say that Whoever has impurity stained on his body and there is no water to wash it off and there is a fear of missing the salah (Qaza)..then he must perform the salah in this situation and later after getting the water he must repeat the prayer..