فقہ شافعی سوال نمبر – 0451
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0451
حافظ کو تراویح پڑاھنے کے بعد مسجد کے ذمے داروں کے طرف سے اگر رقم دی جائے تو فقہ شافعی کی رو سے اس کا رقم لینا کیسا ہے؟
جواب: تراویح پڑھانے پر حافظ کو جو اعزازیہ دیا جاتا ہے وہ بطور ہدیہ کے ہوتا، جس کا لینا جائز ہے۔۔۔ البتہ مانگ کر لینا یا دینے پر مجبور کرنا صحیح نہیں ہے۔۔۔
فقہاے شوافع نے معلم قرآن کےلئے قرآن مجید پڑھانے پر اجرت کو لینا جائز قرار دیا ہے، تراویح کے اس کو فقہا نے اس پر قیاس کیا ہے، فرماتے ہیں کہ جب اجرت لینا جائز ہے تو ہدیہ لینا بدرجہ اولی جائز ہوگا، لیکن اس بات کا بہت لحاظ کیا جائے کہ تراویح پڑھانے میں نیت درست ہو، اللہ کی رضا کے لئے پڑھائے، مخصوص رقم کا مطالبہ کرنا وغیرہ جائز نہیں۔۔
اﻹﻫﺪاء ﻟﻠﻤﻔﺘﻲ ﻭاﻟﻤﻌﻠﻢ ﻭﻟﻮ ﻟﻘﺮﺁﻥ ﻭاﻟﻮاﻋﻆ ﻳﻨﺪﺏ ﻗﺒﻮﻟﻪ ﺇﻥ ﻛﺎﻥ ﻟﻤﺤﺾ ﻭﺟﻪ اﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ، ﻭﺇﻻ ﻓﺎﻷﻭﻟﻰ ﻋﺪﻣﻪ ﺑﻞ ﻳﺤﺮﻡ ﺇﻥ ﻟﻢ ﻳﻌﻠﻢ ﺃﻧﻪ ﻋﻦ ﻃﻴﺐ ﻧﻔﺲ.(حاشيتا قليوبي وعميرة:٣٠٤\٤-مكتبة شاملة) (ﻭﺗﺼﺢ) اﻹﺟﺎﺭﺓ (ﻟﺘﺠﻬﻴﺰ ﻣﻴﺖ) ﻛﻐﺴﻠﻪ ﻭﺗﻜﻔﻴﻨﻪ (ﻭﺩﻓﻨﻪ ﻭﺗﻌﻠﻴﻢ اﻟﻘﺮﺁﻥ) ﺃﻭ ﺑﻌﻀﻪ ﻭﻧﺤﻮ ﺫﻟﻚ ﻣﻤﺎ ﻫﻮ ﻓﺮﺽ ﻛﻔﺎﻳﺔ، ﻭﻟﻴﺲ ﺑﺸﺎﺋﻊ ﻓﻲ اﻷﺻﻞ، ﻭﺇﻥ ﺗﻌﻴﻦ ﻋﻠﻰ اﻷﺟﻴﺮ ﻓﻲ اﻷﺻﺢ. (مغني المحتاج:٤٦١\٣-مكتبة شاملة)
Fiqhe Shafi Question No/0451
How about accepting the money given by responsible men of the masjid to the Haafiz of Shaafis after leading the taraveeh prayer?
Ans; The honour given to the Hafiz is as a part of gift and it is permissible to accept it.. However, asking for the wages or giving it forcefully is not correct.. The shafi jurists has made permissible for the teachers of the holy Qura’an to take wages for teaching the holy Qura’an ..From this The jurists estimated the rulings for taraweeh that, if taking wages is permissible then accepting the present is obviously permissible but one must be careful that the person leading the taraweeh prayer should posses the correct niyyah, especially to please Allah.. Demanding the particular amount is not permissible..