فقہ شافعی سوال نمبر – 0690
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0690
اگر کسی شخص کے اسلام قبول کا علم نہ ہونے کی وجہ سے جلا دیا گیا ہو تو ایسے شخص پر نماز جنازہ پڑھنے کا کیا حکم ہے ؟
جواب:۔ ہر اس غائب اور مدفون شخص پر نماز جنازہ پڑھی جائے گی جس پر موت کے دن نماز فرض تھی یعنی اس وقت وہ مسلمان مکلف اور طاہر تھا سوائے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم اور شہید کے، البتہ نماز کے صحیح ہونے کے لیے شرط ہے کے اس کو غسل دیا جائے اگرچہ غسل دینے والا کافر ہی کیوں نہ ہو, اگر اس کو غسل نہ دیا گیا ہو تو پھر ایسی میت پر جنازہ کی نماز پڑھنا بھی درست نہیں ۔
ﻭﻳﺼﻠﻲ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻐﺎﺋﺐ ﻭﺍﻟﻤﺪﻓﻮﻥ ﻣﻦ ﻛﺎﻥ ﻣﻦ ﺃﻫﻞ ﻓﺮﺽ ﺍﻟﺼﻠﺎﺓ ﻋﻠﻲﻩ ﻳﻮﻡ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﺇﻟﺎ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻨﺒﻲﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻲﻩ ﻭﺳﻠﻢ. (بشرى الکریم /390)۔ ﻭﺍﻟﻤﻌﺘﻤﺪ: ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻗﺒﻞ ﺍﻟﺪﻓﻦ ﺑﺰﻣﻦ ﻳﺘﻤﻜﻦ ﻓﻴﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﺼﻠﺎﺓ ﺑﺄﻥ ﻳﻜﻮﻥ ﺣﻴﻨﺌﺬ ﻣﺴﻠﻤﺎ ﻣﻜﻠﻔﺎ ﻃﺎﻫﺮﺍ; ﻟﺄﻧﻪ ﻳﺆﺩﻱ فﺮضا ﺧﻮﻃﺐ ﺑﻪ, ﻭﻟﺎ ﻳﺼﺢ ﺇﻟﺎ ممن ﻛﺎﻥ ﻛﺬﻟﻚ. (بشرى الکریم /390) ﻭﻟﺎ ﻳﻐﺴﻞ ﺍﻟﺸﻬﻴﺪ ﻭﻟﺎ ﻳﺼﻠﻰ ﻋﻠﻴﻪ. (بشرى الکریم /393) ﻭﻳﺸﺘﺮﻁ ﻟﺼﺤﺘﻬﺎ ﺗﻘﺪﻳﻢ ﻏﺴﻞ ﺍﻟﻤﻴﺖ ﻭﻫﺬﺍ ﻟﺎﺧﻠﺎﻑ ﻓﻴﻪ ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻤﺘﻮﻟﻲ ﻭﻏﻴﺮﻩ ﺣﺘﻰ ﻟﻮ ﻣﺎﺕ ﻓﻲ ﺑﺌﺮ ﺃﻭ ﺍﻧﻬﺪﻡ ﻋﻠﻴﻪ ﻣﻌﺪﻥ ﻭﺗﻌﺬﺭ ﺇﺧﺮﺍﺟﻪ ﻭﻏﺴﻞﻩ ﻟﻢ ﻳﺼﻞ ﻋﻠﻴﻪ. (المجموع :177/5) نص الشافعي إن غسل الكافر للمسلم صحيح، و لا يجب على المسلمين إعادته. (المجموع :120/5)
Fiqhe Shafi Question No/0690
If there was no knowledge about the acceptance of Islam by a person and so he was burned after his death, then what is the ruling for offering the funeral prayer on such a person ?
Answer : The funeral prayer is to be prayed on each of those missing and buried ones for whom the prayers were obligatory on the day of his death, i.e., on that time, he was an obliged and a pure Muslim. This ruling is excluded for the Prophet PBUH and the martyrs. However for the prayer to be considered correct, the condition is that the dead body should be given ghusl (bath) even if the person giving ghusl is a non-Muslim. If the dead body is not given ghusl, then offering the funeral prayer on such a person is not correct.