فقہ شافعی سوال نمبر – 0763
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0763
اگر کسی کے ذمہ قرض ہو تو اس کے لیے قربانی کرنا بہتر ہے یا قرض اداء کرنا افضل ہے؟
قرض کی ادائیگی ایک واجب عمل ہے اور قربانی ایک مسنون عمل ہے۔ لہذا اگر کسی پر قرض ہو اور قرض کی ادائیگی کا وقت ہوگیا ہو نیز اس کے پاس موجود رقم اگر قربانی کے لیے خرچ کرے تو قرض کی ادائیگی کے لیے دوسری رقم موجود نہ ہو تو اس صورت میں قربانی کرنا درست نہیں ہے۔بلکہ اس رقم سے قرض ادا کرنا ضروری ہے۔ ہاں اگر قرض کی ادائیگی کا کوئی معقول نظم موجود ہو یا قرض متعینہ وقت کے اندر ادا کرنا ممکن ہو تو پھر قرض کی اس رقم سے قربانی کرنے میں کوئی حرج نہیں، بلکہ اس کے لیے سنت یہ ہے کہ وہ پہلے قربانی کرے پھر جتنی جلد ہوسکے قرض کی رقم ادا کرے۔
(ﻭﺗﺤﺮﻡ) اﻟﺼﺪﻗﺔ (ﺑﻤﺎ ﻳﺤﺘﺎﺟﻪ) ﻣﻦ ﻧﻔﻘﺔ ﻭﻏﻴﺮﻫﺎ (ﻟﻤﻤﻮﻧﻪ) ﻣﻦ ﻧﻔﺴﻪ ﻭﻏﻴﺮﻩ ﻫﻮ ﺃﻋﻢ ﻣﻦ ﻗﻮﻟﻪ ﻟﻨﻔﻘﺔ ﻣﻦ ﺗﻠﺰﻣﻪ ﻧﻔﻘﺘﻪ (ﺃﻭ ﻟﺪﻳﻦ ﻻ ﻳﻈﻦ ﻟﻪ ﻭﻓﺎء) ﻟﻮ ﺗﺼﺪﻕ ﺑﻪ؛ ﻷﻥ اﻟﻮاﺟﺐ ﻣﻘﺪﻡ ﻋﻠﻰ اﻟﻤﺴﻨﻮﻥ، ﻓﺈﻥ ﻇﻦ ﻭﻓﺎءﻩ ﻣﻦ ﺟﻬﺔ ﺃﺧﺮﻯ ﻓﻼ ﺑﺄﺱ ﺑﺎﻟﺘﺼﺪﻕ ﺑﻪ۔ (حاشية الجمل 4/113) ﺃﻣﺎ ﺇﺫا ﻇﻦ ﻭﻓﺎءﻫ ﻣﻦ ﺟﻬﺔ ﻇﺎﻫﺮﺓ ﻭﻟﻮ ﻋﻨﺪ ﺣﻠﻮﻝ اﻟﻤﺆﺟﻞ .. ﻓﻼ ﺑﺄﺱ ﺑﺎﻟﺘﺼﺪﻕ، ﺑﻞ ﻗﺪ ﻳﺴﻦ (شرح المقدمة الحضرمية:1/538)
Fiqhe Shafi Question No :0763
If a person owes money as debt then Is it better for him to perform animal sacrifice or is it afzal to pay off the debt??
Answer; Repayment of debt is a compulsory act (wajib) and animal sacrifice is a sunnah act.. Therefore if a person is indebted and the given time for repayment has ended and the amount he has is sufficient to perform either of the both acts that is, if he performs animal sacrifice he shall have no money to repay the debt then in this situation slaughtering the animal is not valid.. Rather he should pay off his debt by this amount..However if there is a reasonable step to repay the debt or it is possible for him to repay the debt within the determined period then there is nothing wrong with performing animal sacrifice.. Rather it is sunnah for him to perform animal sacrice first and then repay the debt as soon as possible…