فقہ شافعی سوال نمبر – 0940
فقہ شافعی سوال نمبر / 0940
اگر کسی جگہ ظہر کے وقت اور جمعہ کے وقت کے درمیان ۲۰ منٹ کا فرق ہو تو کیا جمعہ کی پہلی اذان کے بعد ظہر سے پہلی کی سنت نماز پڑھنے کا کیا مسئلہ ہے؟
اگر کسی جگہ جمعہ کی نماز کے لیے وقت سے پہلے اذان ہو تو محض اذان کی وجہ سے فرض نماز سے پہلے کی سنت پڑھنا درست نہیں اسلیے کہ ابھی فرض نماز کا وقت شروع نہیں ہوا ہے اور سنت نماز کا وقت فرض نماز کا وقت شروع ہونے کے بعد ہی سے شروع ہوتا ہے۔لہذا ان سنتوں کو وقت کے بعد پڑھنا ضروری ہے۔
قال الإمام الرملي رحمه الله في نهاية المحتاج: وَيَدْخُلُ وَقْتُ الرَّوَاتِبِ) اللَّاتِي (قَبْلَ الْفَرْضِ) بِدُخُولِ وَقْتِ الْفَرْضِ وَ) يَدْخُلُ وَقْتُ اللَّاتِي (بَعْدَهُ بِفِعْلِهِ) كَالْوِتْرِ (وَيَخْرُجُ النَّوْعَانِ) اللَّذَانِ قَبْلَ الْفَرْضِ وَبَعْدَهُ (بِخُرُوجِ وَقْتِ الْفَرْضِ) لِتَبَعِيَّتِهِمَا لَهُ، فَلَوْ فَعَلَ الْقَبْلِيَّةَ بَعْدَهُ كَانَتْ أَدَاءً. (۱)
قال الإمام الخطيب الشربيني رحمه الله في مغني المحتاج (وَيَدْخُلُ وَقْتُ الرَّوَاتِبِ) الَّتِي (قَبْلَ الْفَرْضِ بِدُخُولِ وَقْتِ الْفَرْضِ. (۲)
قال الإمام باعشن رحمه الله في بشرى الكريم: ويدخل وقت الراتبة مؤكدة وغيرها القبلية بدخول وقت الفرض ولو مجموعاً جمع تقديم، ويجوز تأخيرها، وإن كانت بعدية .. لم يدخل وقتها إلا بفعل الفرض، فلا تجوز صلاتها قبله ولو قضاءً. (۳)
قال الإمام النووي رحمه الله في روضة الطالبين:فَصْلٌ فِي أَوْقَاتِ النَّوَافِلِ الرَّاتِبَةِ وَهِيَ ضَرْبَانِ: أَحَدُهُمَا: رَاتِبَةٌ تَسْبِقُ الْفَرِيضَةَ فَيَدْخُلُ وَقْتُهَا بِدُخُولِ وَقْتِ الْفَرِيضَةِ. (۴)
قال شيخ الإسلام زكريا الأنصاري رحمه الله في فتح الوهاب: ويدخل وقت الرَّوَاتِبِ قَبْلَ الْفَرْضِ بِدُخُولِ وَقْتِهِ. (٥) (١) نهاية المحتاج مع حاشية الشبراملسي: ج ٢ / ١٢١ (٢) مغني المحتاج: ج ١ / ٤٥٧ (٣) بشرى الكريم: ص ٣١٥ (٤) روضة الطالبين: ج ١ / ٣٣٧ (٥) فتح الوهاب: ج ١ / ٦٦