فقہ شافعی سوال نمبر – 0995
فقہ شافعی سوال نمبر / 0995
ایسی انگوٹھی جس میں اصلی ہیرا لگا ہو تو کیا مردوں کو استعمال کرنے کا کیا مسئلہ ہے؟
انگوٹھی جس میں اصلی ہیرا لگا ہو تو مردوں کے لیے اس انگوٹھی کا استعمال جائز ہے اسلیے کہ مردوں کے لیے ہیرے اور جواہر کے استعمال کے سلسلے میں کوئی ممانعت نہیں ملتی۔
يجوز استعمال الأواني المتخذة من المعادن النفيسة من نحو الماس واللؤلؤ والمرجان وغيرها، لعدم ورود نص بالنهي عنها، والأصل الإباحة ما لم يرد دليل التحريم (الفقه المنهجي :١/٤١)
علامہ دمیری رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں قال: والنفيس كياقوت في الأظهر؛ لأنه لا يعرفه إلا الخواص، ولم يرد فيه نهي، ولا يظهر فيه معنى السرف والخيلاء، لكنه مكروه.قال الشافعي : إنما أكره لبس الياقوت والزبد جد من جهة السرف، فلو اتخذ لخاتمه فصًا منها .. جاز قطعًا (النجم الوهاج :١/٢٥٨)
علامہ شربینی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں۔ يَحِلُّ (النَّفِيسُ) بِالذّاتِ مِن غَيْرِ النَّقْدَيْنِ أيْ: اسْتِعْمالُهُ واِتِّخاذُهُ (كَياقُوتٍ) وفَيْرُوزَجَ، وبِلَّوْرٍ بِكَسْرِ الباءِ وفَتْحِ اللّامِ، و مِرْجانٍ، وعَقِيقٍ، والمُتَّخَذِ مِن الطِّيبِ المُرْتَفِعِ كَمِسْكٍ وعَنْبَرٍ وعُودٍ (فِي الأظْهَرِ)؛ لِأنَّهُ لَمْ يَرِدْ فِيهِ نَهْيٌ ولا يَظْهَرُ فِيهِ مَعْنى السَّرَفِ والخُيَلاءِ لَكِنَّهُ يُكْرَه۔ (مغني المحتاج :١/٥٣)