اتوار _18 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفى سوال نمبر/ 0091
حالت اعتکاف میں کیا بیوی سے فون پر بات کرسکتے ہیں یا نہیں؟
جواب:۔ حالت اعتکاف میں بیوی سے فون پر ضروری باتیں کرسکتے ہیں اور شریعت میں اس کی گنجائش ہے
Fiqhe Hanafi Question No/0091
Is it permissible to speak or call ones wife in the state of itikaaf?
Ans; It is permissible in shariah to have necessary conversation on call with ones wife in the state of Itikaaf..
پیر _19 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0092
اعتکاف کرنے والے کے لیے مسجد سے باہر نکل کر غسل کرنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ اعتکاف کرنے والے لیے قضائے حاجت کے پیش نظر یا پھر غسل واجب ہو تو مسجد سے باہر جاسکتا ہے، اگر بلاضرورت مسجد سے باہر جائیں تو ان کا اعتکاف فاسد ہوجائے گا۔ اگر غسل واجب نہ ہو صرف عادت کے مطابق غسل لینا ہو تو یا گرمی سے بچنے کے لیے مسجد سے باہر جاکر غسل کرے تو پھر اعتکاف پر اثر پڑے گا۔
Fiqhe Hanafi Question No/0092
What is the ruling on taking bath(ghusl) by coming out of the masjid in state of itikaaf?
Ans; The person performing Itikaaf can come out of the masjid for toilet or to take bath if the ghusl is wajib on him.. If one moves out of the masjid unnecessarily then his Itikaaf invalidates.. if the ghusl is not compulsory on the person and one wishes to take bath as a habit or to refrain from the heat one moves out of the masjid then the Itikaaf will not be correct..
منگل _20 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0093
پروپرٹی (جائداد) کی زکات کس طرح نکالی جائے گی؟
جواب:۔ پروپرٹی اگر تجارت کی غرض سے ہو (جیسے پروپرٹی ڈیلر زمینوں کی خریدو فروخت میں کرتے ہیں ) تو ان کی زکات قیمیت لگا کر جوڑی جائےگی یعنی زکات نکالتے وقت اس زمین کی جو قیمت ہوگی اس ریٹ سے تمام چیزوں کو جوڑ کر اس کا چالیسواں حصہ زکات نکالیں گے۔
Fiqhe Hanafi Question No/0093
How can one give zakah of his property?
Ans; If the property is for business purpose(like the dealers make the business of land)then its zakah will be calculated by summing up the prices which means while giving zakah , whatever the price of land be, prices of other things will be added to it and 1/40th of the total wealth will be given as zakah..
بدھ _21 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0094
نابالغ بچوں کا مال پر زکات واجب ہے یا نہیں ؟
جواب:۔ نابالغ بچوں کا مال اگر نصاب سے زیادہ ہو تب بھی اس مال پر زکات واجب نہیں۔ (فتاوي الهندية ١٧٢/١)
Fiqhe Hanafi Question No/0094
If the wealth of an immature children is as much as threshold then does zakah become compulsory on it?
Ans; If the wealth of an immature children is as much as threshold(nisab) then zakah doesnot become compulsory on it..
ہفتہ _24 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0096
کیا غیر مسلم کو صدقہ فطر کا چاول بیچ سکتے ہیں ؟
جواب:۔ جب کوئی غریب صدقہ فطر کا مستحق بن جائے اور وہ اس کا مالک بنے کے بعد کسی کو بھی بیچ سکتے ہیں چاہیے مسلمان کو بیچے یا غیر مسلم کو بیچ سکتے ہیں۔ صدقہ فطر میں چاول بھی دینا درست ہے نصف صاع گندوم کی قیمت کے برابر چاول دیا جائے گا
Fiqhe Hanafi Question No/0096
Is it permissible to sell the rice of sadqa al fitr to the non muslim?
Ans; When a poor who deserves sadqa al fitr becomes the owner of the sadqa then he may sell it to whoever he wishes whether a muslim or non muslim .. It is acceptable to give rice as sadqa al fitr..It shall be given approximately the price of half Sa of wheat
بدھ _28 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0097
عدت وفات کی ابتداء کس وقت سے شروع ہوتی ہے؟
جواب:۔ عدت وفات کی ابتداء شوہر کی وفات کے فورا بعد شروع ہوجاتی ہے اس میں تجہیز و تکفین یا دفن تک کا انتظار نہیں کیا جائے گا (درمختار ٥٢٠/٣) (هدايه٤٢٥/٢)
Fiqhe Hanafi Question No/0097
When does the iddah of death begins?
Ans; Iddah of death begins immediately after the death of ones husband.. One cannot wait until the preparation of burial, shrouding and burial of the deceased …
جمعرات _29 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0098
حالت احرام میں انجکشن لگوانا کیسا ہے؟
جواب:۔ جی ہاں حالت احرام میں حاجی انجکشن خود بھی لگا سکتا ہے اور دوسروں کو بھی انجکشن لگا سکتا ہے۔ (فتاوی رحیمیہ ۹۸/۸)
Fiqhe Hanafi Question No/0098
How about taking injections is state of Ehram?
Ans; A pilgrim can take injection in state of Ehram and he can inject others too..
اتوار _2 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0099
اگر کوئی شخص حج نہیں کیا ہو تو کیا وہ کسی دوسرے کی طرف سے حج بدل کرسکتا ہے؟
جواب:۔ جس نے اپنا فرض حج نہیں کیا ہے اسکو کسی دوسرے کی طرف سے حج بدل کو جانا یا بھیجنا دونوں مکروہ تنزیہی ہے، اگر وہ صاحب استطاعت ہو اور اس پر حج فرض ہو تو اس کو اپنا حج چھوڑ کر حج بدل کے لیے جانا مکروہ تحریمی ہے، اگرچہ حج بدل ادا ہوجاتا ہے۔ (فتاوی شامی۳۳۱/۲)
Question No/0099
Can one practice hajj on behalf of others when he himself has not performed hajj?
Ans; If one has not performed his fardh hajj then for him performing hajj on behalf of others is makrooh tanzeehi.. If one is an able person and hajj is obligatory on him then performing hajj on behalf of others without performing his fardh hajj is makrooh tehreemi.. Although the hajj performed on behalf of others will be fulfilled…
منگل _4 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0100
کھانا کھانے کے بعد دانتوں کا خلال کرنا کیسا ہے؟
جواب:۔ کھانا کھانے کے بعد دانتوں کا خلال کرنا اور کُلی کرنا سنت ہے۔ (كنز العمال ١١٢/١٥)
Fiqhe Hanafi Question No/100
How about cleaning the teeth after having meals?
Ans; Cleaning the teeth and gargling with water after meals is sunnah..
منگل _4 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0101
سفر حج پر جانے سے پہلے رشتہ داروں کو بتا کر معافی تلافی کے ساتھ جانا کیا ضروری ہے؟ اس سلسلے میں شریعت کیا رہنمائی کرتی ہے؟
جواب:۔ سفر حج یقیناً ایسا ہے کہ اس سفر میں جانے سے پہلے رشتہ داروں، دوست احباب اور ان لوگوں سے جن سے معاملات ہوں ان سے معافی تلافی کرکے جانا بہتر اور ایک حد تک ضروری ہے، چونکہ ہوسکتا ہے اگر اس طرح معافی تلافی کے ساتھ جائیں اس لئے کہ حج کی قبولیت کے لیے یہ بھی ضروری ہے کہ حلال کمائی سے حج کرے ہر ایک سے معافی تلافی کے ساتھ، اور بندوں کے حقوق کی ادائیگی کے ساتھ ،اللہ کے دربار میں حاضری ہو اور حجِ مقبول کی سعادت حاصل ہوسکے۔
Fiqhe Hanafi Question No/0101
Is it necessary to ask forgiveness from ones relatives before going to hajj pilgrimage??What does the shariah say with regard to this?
Ans; Hajj pilgrimage is indeed a kind of journey where in before embarking on it, it is better and necessary to some extent to ask forgiveness from ones relatives, friends, dear ones and with those people whom we deal with.. On the contrary it is certain that if anyone ask forgiveness in this way then the hajj will be accepted because for its acceptance it is necessary to perform hajj using halal earnings, by asking forgiveness from the people and by fulfilling the rights of the people as one must stand in the court of Allah and acquire the virtue of acceptance of Hajj…..