بدھ _26 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0112
احرام باندھنے کے بعد خضاب لگانا کیسا ہے؟
جواب:۔ احرام باندھنے کے بعد خضاب لگانا جائز نہیں ہے، اگر کوئی حالت احرام میں خضاب لگائے تو دم دینا لازم ہوجائے گا۔ فتاوي عالمگیری۳٤١/١
Fiqhe Hanafi Question No/0112
Ahraam ki halat may khezaab lagana kaisa hai?
Ans: Ahram ki halat may khezaab lagana jaeez nahi hai agar koi ahraam ki halat may khezaab lagaye to dam dayna lazim hoga
بدھ _26 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0113
اگر کسی شخص نے ملازمت رشوت دے کر حاصل کیا ہو تو کیا ایسے شخص کا حج کرنا درست ہے؟
جواب:۔ رشوت دے کر ملازمت(job) حاصل کرنا ناجائز ہے، البتہ ملازمت مل جانے کے بعد اپنی محنت سے اس نے جو روپیہ کمایا ہے وہ حلال ہے لھذا اس سے حج کرنا جائز یا والدین کو حج کرانا جائز ہے۔ (آپ کے مسائل٤٧/٤)
Fiqhe Hanafi Question No/0113
If any person has got a job through bribery, then is it right for such a person to perform Hajj?
Ans: It is not allowed to pay bribe and get a job, but after getting the job, the money that he has earned through his hard work is halal. Therefore, going for Hajj or sending ones parents for Hajj with that money is permissible.
بدھ _26 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0114
کیا بیوہ کا اپنی بہن اور بہنوی کے ساتھ سفر حج پر جانا درست ہے؟
جواب:۔ بیوہ یعنی جس عورت کا شوہر نہ ہو اس کا اپنے بہنوی کے ساتھ حج کے سفر پر جانا جائز نہیں ہے اس لیے کہ بہنوی اس کا محرم نہیں ہے. (ہدایة ٢٣٣/١)
Fiqhe Hanafi Question No/0114
Is it permissible for a widow to go for Hajj pilgrimage along with her sister and brother in law?
Ans: It is not permissible for a widow whose husband has expired, to go for Hajj pilgrimage with her brother in law and this is so because the brother in law is not her mehram. ( hidaya 1/333)
اتوار _30 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0115
احرام باندھنے کے بعد خضاب لگانا کیسا ہے؟
جواب:۔ احرام باندھنے کے بعد خضاب لگانا جائز نہیں ہے، اگر کوئی حالت احرام میں خضاب لگائے تو تو ایک دم (جنايت) لازم ہوجائے گا۔ فتاوي عالمگیری۳٤١/١
Fiqhe Hanafi Question No/0115
How about using hair dye after tying the ihram?
Ans: It is not permissible for one to apply hair dye after tying the ihram. If one does apply hair dye after tying the ihram then one dum will become compulsory on him.
پیر _31 _جولائی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0116
طواف و سعی میں وہیل چیئر کے استعمال کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ وہیل چیئر رسول اللہ صلی اللہ علیہ و سلم کے زمانے میں نہیں تھی، لیکن رسول اللہ صلی اللہ علیہ و سلم سے اونٹ پر بیٹھ کر طواف و سعی کرنا ثابت ہے،
چونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و سلم صحابہ کرام رضی اللہ عنہم اجمعین کے ہجوم میں نظر نہیں آتے تھے اس لئے لوگوں کو مناسک حج سیکھنے میں دقت آرہی تھی چنانچہ تعلیم کی غرض سے آپ نے طواف اور سعی اونٹ پر سوار ہونے کی حالت میں ادا فرمایا۔ (صحيح البخاري 1607)(صحيح مسلم/٣١٣٤)
فقہائے أحناف لکھتے ہیں کہ عذر کی بناء پر مثلا بیماری یا بڑھاپے کی وجہ سے سواری پر سوار ہوکر یا کسی انسان کی پشت پر سوار ہو کر یا وہیل چیئر کے ذریعہ یہ اعمال کئے جاسکتے ہیں، البتہ بغیر کسی عذر کے کرنے سے طواف و سعی ادا نہیں ہونگے۔
و لو طاف بالبيت محمولا أو راكبا أو سعى بين الصفا و المروة راكبا أو محمولا إن كان ذلك بعذر جاز و لا يلزمه شيء و إن كان بغير عذر فما دام بمكة يعيد و ان رجع إلى أهله يريق لذلك دما عندنا (الفتاوى التاتارخانية 503/3)
Fiqhe Hanafi Question No/0116
What is the ruling with regard to using of wheel chairs during Tawaf and sa’i?
Ans: Wheel chair did not exist during the time of Prophet Muhammad PBUH, but it has been proved that camels were used for Tawaf and sa’i during the time of the Prophet PBUH.
That is why, since Prophet Muhammad PBUH and the companions of the Prophet PBUH were not to be seen in the crowd all together, that is why people were finding it difficult to learn the rites of pilgrimage, therefore, for the purpose of teaching, the Prophet PBUH began doing Tawaf and Sa’I by sitting at the back of the camels back. (Sahih Bukhari 1607) (Sahih Muslim 3134
منگل _1 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0117
زمزم کا پانی کھڑے ہوکر پینے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ زمزم کا پانی کھڑے ہوکر پینا اور بیٹھ کر پینا دونوں بلا کراہت جائز ہے لیکن کھڑے ہوکر پینا اولی و بہتر ہے۔. (نورالایضاح 171) اعلاء السنن 213/10
Fiqhe Hanafi Question No/0117
What is the ruling with regard to drinking the water if zam zam by standing?
Ans: Drinking of zam zam water weather in a standing or sitting position both are allowed and not an act that is looked down upon but it is much much better if drank while in a standing position.
جمعرات _3 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0118
کیا موبائل فون پر یا کمپیوٹر پر قرآنی آیات لکھنے کے لئے وضو شرط ہے؟
جواب:۔ بلا وضو قرآن مجید چھونے یا ہاتھ لگانے کی ممانعت موجود ہے۔
"لَّا يَمَسُّهُ إِلَّاالْمُطَهَّرُونَ” (الواقعة 79)
فقہائے أحناف اور دیگر فقہاء کرام نے صراحتا لکھا ہے کہ قرآن مجید اس طرح لکھا جائے کہ لکھائی پر ہاتھ نہ پڑے تو بغیر وضو کے بھی جائز ہے اور اس میں کوئی حرج نہیں ہے(2)
اس اصول کو سامنے رکھتے ہوئے دیکھا جائے کہ کمپیوٹر پر جو لکھائی ہوتی ہے اس میں اسکرین الگ ہوتی ہے اور کیبورڈ الگ ہوتا ہے؛ اس لئے کمپیوٹر پر بلا وضو آیات قرآنی لکھنا جائز ہے، نیز وہ موبائل فون جو بٹن والے ہوتے ہیں چونکہ ان میں بھی لکھائی بٹن سے ہوتی ہے، اور اسکرین الگ ہوتی ہے، اس لئے اسکرین پر ہاتھ لگائے بغیر لکھنے میں مضائقہ نہیں ہے، البتہ وہ موبائیل جو اسکرین ٹچ ہوتے ہیں ان میں آیات پر ہاتھ پڑ جانے کا زیادہ اندیشہ ہوتا ہے، اس لئے احتیاط سے کام لینا چاہئے، تاہم اس پر بھی آیات قرآنی کو ہاتھ لگائے بغیر ٹائپنگ کرنا جائز ہے۔
(2) يكره للجنب و الحائض كتابة القرآن إذا كان مباشرا للوح والبياض وان وضعهما على الأرض و كتبه من غير أن يضع يده على المكتوب لا بأس به۔ (الجوهرة النيرة 31/1)
تجوز كتابته لمحدث من غير مس ولو لذمی لأن النهی كما تقدم ورد عن مسه وهی ليست مسا۔(كشاف القناع 135/1)
Fiqhe Hanafi Question No/118
Is having ablution a condition for typing the verses of the Holy Qur’an on a computer or mobile phone?
Ans: There is prohibition with regard to touching the Holy Qur’an without ablution.
The scholars of fiqhe Hanafi and many other scholars have clearly written that it is allowed to write the Holy Qur’an without ablution but in such a manner that the hand does not touch the writing and there is no harm in it.
Keeping this question in mind, if we see that the writing that is there on the computer, it has a separate screen and a separate keyboard. So writing the verses of the Holy Qur’an on a computer without ablution is allowed. Again, those mobile phones where typing is done using the keypad has a separate screen and since typing is done by pressing the buttons without touching the screens, there is no harm in doing so without ablution. But, those mobile phones where typing is done by touching the screen, there are high chances of the hand touching the screen, that is why one should work very carefully. Even here one is allowed to type the verses of the Holy Qur’an without touching it.
بدھ _23 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0119
حج کن لوگوں پر فرض ہے؟
جواب:۔ ہر ایسا شخص جو مسلمان ہو آزاد ہو عاقل ہو بالغ اور تندرست ہو اور اس کے پاس بنیادی ضرورتوں کے علاوہ اتنا مال ہو کہ اس کی حالت و حیثیت کے مطابق خانہ کعبہ آنے جانے کے خرچ زاد راہ کے لیے کافی ہو اس کے علاوہ جن لوگوں کا خرچہ اس کے ذمہ واجب ہو ان کو دیا جاسکے، نیز راستہ مامون ہو اور عورت کے لیے سفر حج میں محرم بھی ساتھ ہو۔ (فتح القدر 410/2)
Fiqhe Hanafi Question No/0119
On whom is Hajj obligatory?
Ans: Every person who is a Muslim and an adult, a person who is free, who is sane and a person who is healthy and has a lot of wealth apart from the basic necessities and has this much wealth which is enough for him to bear the expense of coming and going to the kabah. Apart from this, those people whose expense is compulsory on him, it can be given to them, but the way should be safe and and for woman for the journey of Hajj a mehram must be there.
بدھ _23 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0120
جس سال حج فرض ہوتو کیا اسی سال حج کے لیے جانا ضروری ہے یا تاخیر کی بھی گنجائش ہے؟
جواب:۔حج جس سال فرض ہو اسی سال جس قدر جلدی ممکن ہو حج کرینا چاہیے بلا عذر تاخیر کرنے سے گناہ ہوگا، البتہ تاخیر کے بعد حج کرلے تو گناہ معاف ہوجائے گا۔ (زجاجة المفتاح 29/2)
Fiqhe Hanafi Question No/0120
The year when Hajj becomes compulsory on a person, is it necessary to go on that very year or is there any room for delay?
Ans: The year when Hajj becomes compulsory on a person, going as soon as possible is better and delaying without any excuse will account to sin. Verily, after delay when one does Hajj the sin will be forgiven.
پیر _14 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0121
بذریعہ ہوائی جہاز ہندوستان سے سفر حج پر جانے والے عازمین حج احرام کہاں سے باندھیں گے؟
جواب:۔ ہندوستانی حجاج کرام کے لیے اپنے اپنے ائیرپورٹ ہی سے احرام باندھ لینا بہتر ہے، ورنہ یلملم جدہ سے پہلے ایک جگہ ہے وہاں پہنچ کر احرام باندھنا ضروری ہے اس سے آگے بغیر احرام باندھے جانا شرعا درست نہیں ہے۔ (ھدایه ٢٣٤/١)
Fiqhe Hanafi Question No/0121
From where should people who are bound to travel for Hajj from an Indian airline wear their ihram?
Ans: For those travelling from India for Hajj, it is better for them to wear the ihram from their respective airports. Or else before Jeddah there is a place, after reaching there it is important to tie the ihram. Going without an ihram further than this is not right according to the Islamic law. (Hidayah -234)