منگل _15 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0122
کیا قربانی گھر کے کسی ایک فرد پر ہی واجب ہے یا تماموں پر ضروری ہے؟
جواب: قربانی صرف گھر کے مالک پر نہیں بلکہ گھر میں رہنے والے ہر صاحب نصاب اور استطاعت رکھنے والے شخص پر الگ الگ قربانی کرنا لازم ہے۔ (هداية:٤٤٣/٤)
Fiqhe Hanafi Question No/0122
Is qurbani obligatory on any one person of the house or is it important on all?
Ans: Qurbani is not only compulsory on the owner of the house but, on all those members of the family who has wealth more than the threshold of nisab and those who can afford to
بدھ _16 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0123
گونگا کسی طرح تلبیہ پڑھے گا؟
جواب: گونگے کے لیے تلبیہ کے وقت زبان کا ہلانا ضروری نہیں ہے بلکہ تلبیہ کے وقت زبان کا ہلانا صرف مستحب ہے۔ (شامی490/3)
Fiqhe Hanafi Question No/0123
How can a dumb person recite talbiyah?
Ans; It is not necessary for the dumb person to move his tongue during recitation of talbiyah but moving the tongue during the recitation of talbiyah is recommended(mustahab)..
جمعرات _17 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0124
خانہ کعبہ کے غلاف کے ٹکڑے کو خریدنا جائز ہے یا نہیں؟
جواب:۔ غلاف اگر بادشاہ یا حکومت کی طرف سے ہو تو حکومت جس کو دینا چاہیے دے سکتی ہے چونکہ اس کی قیمت کو مسجد حرام اور بیت اللہ کے کاموں میں خرچ کرسکتے ہیں اگر غلاف کسی شخص کے حصہ میں آئے اور وہ اسے بیچنا چاہے تو بیچ سکتا ہے۔ (شرح لباب/545)
Fiqhe Hanafi Question No/0124
Is it permissible to purchase a piece of the ghilaf of the Kabah or not?
Ans: If the ghilaf is from the king or the government, then to whom so ever the government wants to give it can give and because the price can be used for the work of masjide Haram and for the Kabah. If the ghilaf comes under any person and if that person wants to sell it then he can sell it.
اتوار _20 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0125
قربانی کا گوشت اگر کوئی غیر مسلم دوست مانگے تو دینا جائز ہے یا نہیں؟
جواب:۔ قربانی کا گوشت خواہ کچا ہو یا پکا ہوا ہو کسی مالدار یا فقیر غیر مسلم کو دینا جائز ہے۔ بلکہ اگر غیر مسلم پڑوسی ہو اور قربانی کا گوشت کھانے میں رغبت رکھتا ہو تو پڑوسی کی بنا پر دینے سے حق جوار کا بھی ثواب ملے گا۔ ويهب منها ما يشاء للغني و الفقير و المسلم و الذمي۔ (فتاوى هندية 300/5) يجوز ان يطعم من الأضحية كافرا (إعلاء السنن 265/17)
أو يهديه لغني أو فقيرمسلم أو كافر (إعلاء السنن 265/17) (2) وَاعْبُدُوا اللَّهَ وَلَا تُشْرِكُوا بِهِ شَيْئًا ۖ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا وَبِذِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينِ وَالْجَارِ ذِي الْقُرْبَىٰ وَالْجَارِ الْجُنُبِ وَالصَّاحِبِ بِالْجَنبِ وَابْنِ السَّبِيلِ وَمَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ مَن كَانَ مُخْتَالًا فَخُورًا (النساء 36)
Fiqhe Hanafi Question No/0125
If a non muslim friend ask for the meat of qurbani then is it permissible to give him?
Ans; It is permissible to give the meat of sacrifice to any rich or poor non muslim though the meat be raw or cooked.. Even if one has a non muslim neighbour and he likes to consume the meat of sacrifice then being a naighbour upon giving the meat he may get the reward of fulfilling the rights of neighbourhood..
اتوار _27 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0126
اگر قربانی کے جانور کی عمر کا صحیح علم نہ ہو تو ایسے جانور کی قربانی کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ شریعت اسلامی میں قربانی کے لیے جانوروں کی عمر متعین کردی ہیں اور ان کا پورا ہونا ضروری ہے چنانچہ بڑے جانوروں میں اونٹ پانچ سال، گائے بیل،بھینس دو سال اور بکرا بکری کا ایک سال مکمل ہونا ضروری ہی اس سے ایک دن بھی کم ہو تو اس کی قربانی درست نہیں ہوسکتی۔اگر عمر معلوم نہ ہو بہتر ہے کہ اس جانور کو بیچ کر دوسرے جانور کی قربانی کرے۔ (ابوداود /۲۷۹۹) (فتاوی التاتارخانیة٤٢٥/١٨) (رد المختار علي الدر المختار٤٦٦/٩)
Fiqhe Hanafi Question No/0126
What is the ruling on sacrificing the animal whose exact age is not known?
Ans; The islamic shariah has determined the correct ages of animals for their sacrifice and its fulfillment is necessary.. Thereupon the age of bigger animals are camels must be of 5 years ; cow, buffallo 2 years and goats must complete one year and if a day is less to it then its sacrifice will not be valid.. If one doesn’ t know the age of animal then its better to sell the animal and buy a new one for sacrifice..
جمعہ _25 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقه حنفي سوال نمبر/ 0127
ایک شخص تصویروں کی آمدنی سے حج کرتا ہے تو کیا اس کا حج درست ہوگا یا نہیں؟
جواب: تصویروں کی آمدنی سے اگر کوئی شخص حج کرتا ہے تو امام ابوحنیفہ رحمة الله عليه کے نزدیک اس کا حج درست ہے۔ (البحر الرائق 203/8)
Fiqhe Hanafi Question No/0127
An individual performs hajj by the earnings he gained from photo studio then does his hajj be valid?
Ans; According to Imaam Abu hanifa rehmatullah alaihi hajj performed by the earnings of photo studio is valid.(Al bahr al raaiq 203/8)
اتوار _27 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0129
حلال جانور کی اوجھڑی کھانا جائز ہے یا نہیں؟
جواب:۔ حلال جانوروں کی اوجھڑی کھانا شرعاً درست ہے، لیکن اُسے اچھی طرح پاک و صاف کرکے ہی استعمال کرنا چاہیے (فتاویٰ محمودیہ ۱۷/۲۹۵)
وأما بیان ما یحرم أکله من أجزاء الحیوان المأکول، فالذي یحرم أکله منه سبعة الدم المسفوح، والذکر، والأنثیان، والقبل، والغدۃ، والمثانة، والمرارۃ، لقوله تعالیٰ: "وَیَحِلُّ لَہُمُ الطَّیِّبَاتُ وَیُحَرِّمُ عَلَیْہِمُ الْخَبَآئِثَ”
وہٰذہ الأشیاء السبعة مما تسخبثه الطبائع السلیمة فکانت محرمة. بدائع الصنائع٤/۲۷۲
Fiqhe Hanafi Question No/0129
Is it permissible to consume the intestine of Halal animal?
Ans; Consuming the intestine of halal animal is permissible in shariah but one must use the intestines after cleaning it properly..
پیر _28 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0130
چرم قربانی کو مساجد اور رفاہی کاموں میں لگانا کیسا ہے؟
جواب:۔ چرم قربانی کی قیمت غرباء کا حق ہے اس رقم کو مساجد اور دیگر رفاہی کاموں میں استعمال کرنا درست نہیں ہے۔ (الهدايه 243/4)
Fiqhe Hanafi Question No/0130
How about giving the skin of slaughtered animal to the mosques and other welfare works?
Ans: The price of the skin of slaughtered animal is the right of poor people so giving off the price of it to mosques and other welfare works is not valid..
جمعرات _31 _اگست _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0132
عرفہ کے دن روزہ رکھنے کا کیا حکم ہے ؟
جواب:۔ فقہائے احناف کے نزدیک عرفہ کے دن یعنی 9/ ذی الحجہ کو روزہ رکھنا سنت ہے اور اس دن روزہ کی بڑی فضیلت احادیث میں آئی ہے۔ لہذا اس دن روزہ کا اہتمام کرنا چاہئے. صحيح البخاري1984 صحیح بخاری2740 سنن الترمذي 748 (سنن الترمذي 747) (صحيح مسلم 2804) (سنن الترمذي754)
منگل _19 _ستمبر _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0136
خالی گھر میں داخل ہوتے وقت سلام کرنا چاہیے یا نہیں ؟
جواب:۔ جب خالی مکان میں داخل ہوں تو اس طرح سلام کرنا چاہیے۔
"السلام علينا وعلي عباد الله الصالحين”. (شامی ٥٩٢/٩)
Fiqhe Hanafi Question no/0136
Should one say salam while entering a vacant house?
Ans;When entering a vacant house one must say salam as follows;
‘السلام علينا وعلي عباد الله الصالحين’
"Assalamualina wa aala ebaadillah e saaliheen "