فقہ حنفی سوال نمبر/ 0152 گوشت کے ساتھ لگا ہوا خون پاک ہے یا ناپاک؟
جواب:۔ جانور ذبح کرنے کے بعد جو خون اس کی رگوں میں یا گوشت میں باقی رہتا ہے وہ پاک ہے، کیونکہ وہ دم مسفوح نہیں ہے اور گوشت بغیر دھوئے بھی پاک رہتا ہے۔ فتاوی تاتارخانیہ ۲۹۱/۱
Fiqhe Hanafi Question No/0152 Is the blood attached to the meat pure or impure?
Ans; The blood that remains in the veins or the meat of the animals after its slaughter is pure because its blood is not spilled out and the meat is considered to be pure even without washing..
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0153 گوبر کی راکھ پاک ہے یا ناپاک ؟
جواب:۔ اگر گوبر سکھا کر جلا دیا جائے تو اس کی راکھ پاک ہوجاتی ہے اگر وہی راکھ روٹی سینکنے میں وہ راکھ لگ جائے تو روٹی پاک ہی رہتی ہے ناپاک نہیں ہوتی ہے (الاشباہ /۱۲۷۵)
Fiqhe Hanafi Question No/0153 Is the ash of cowdung pure or impure?
Ans If the cowdung is dried and burned then its ash becomes pure.. If this ash gets touched to the chapathi while making them then the chapathi remains pure and doesnot gets impure…
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0155 اگر مسجد کی چٹائی پر بچہ پاخانہ کردے اور پاخانہ خشک ہوجائے تو کیا مسجد کی چٹائی پاک ہوگی یا نہیں؟
جواب:۔ اگر کسی بچہ نے مسجد میں پاخانہ کردیا ہو اور پاخانہ خشک ہوجائے تو مسجد کی چٹائی پاک مانی جائے گی، البتہ چٹائی کو دھونا بہتر ہے۔ (فتاوی ھندیہ ٤٣/١)
Fiqhe Hanafi Question No/0155 If a child passes stool on the mat of the masjid and the stool gets dried off then does the mat considered to be clean?
Ans; If a child passes stool on the mat of the masjid and the stool gets dried off then the mat is considered to be clean.. However, it is better to wash the mat..
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0156 اسٹیل کے برتنوں میں کھانا پینا کیسا ہے؟
جواب:۔ لوہے اور اسٹیل کے برتنوں میں کھانا پینا بلا کسی کراہت کے جائز ہے، البتہ تانبے اور پیتل کے برتن کھانے پینے کے لیے استعمال کرنا مکروہ ہے۔ (رد المختار ۲۱۸/۵)
Fiqhe Hanafi Question No/0156 How about consuming foods and drinks in the utensils made of steel?
Ans; Eating or drinking in the utensils made of steel and iron is permissible without being disliked.. However, using the utensils made of copper and brass for consuming foods and drinks is makrooh..
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0158 وضو کرتے وقت انگلیوں کیا خلال کرنا کیسا ہے؟
جواب:۔ وضو میں انگلیوں کا خلال کرنا سنت موکدہ ہے اور بلا کسی عذر کے عمدا انگلیوں کا خلال نہ کرنا مکروہ تحریمی ہے – رد المختار ۱۰۹/۱
Fiqhe Hanafi⬇️ Question No/0158 How about passing the fingers through each other and toes (khilal) while performing ablution?
Ans; Passing the fingers through each other and toes(khilal) while performing ablution is sunnah muakkida and skipping this step of performing khilal intentionally without any reason is Makrooh tehreemi..
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0159 ٹیلی فون پر خرید و فروخت کرنا کیسا ہے؟
جواب:۔ ٹیلی فون میں بات کرنے والا جانا پہنچانا ہے اور اس پر پوری طرح اعتماد بھی ہے اور اس میں دھوکا بازی اور فریب میں مبتلا ء ہونے کا کسی طرح اندیشہ بھی نہیں ہے تو ٹیلی فون کے ذریعہ سے بھی خرید و فروخت کا معاملہ طے کرنا جائز ہے۔. (اسلامی فقہ ۳۰۱/۲)
Fiqhe Hanafi Question No/0159 How about performing trade by telephone?
Ans; Telephone is a gadget used for communication and it is trustworthy and there is no fear of deception or dishonesty in this so having trade through telephone is permissible..
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0161 غیر منقول اشیاء یعنی زمین یا تجارتی پلاٹ،عمارت کا مسودا طے ہوجانے کے بعد خریداری کے لیے کسی دوسرے کے ہاتھ بیچنا کیسا ہے؟
جواب:۔ ایسی تمام اشیاء مثلا زمینیں یا تجارتی مکانات یا عمارت کا مسودا پوری طے ہوجانے کے بعد ان کی خریداری کے لیے کسی دوسرے آدمی کے ہاتھوں فروخت کرنا جائز ہے۔ (هدایة ۵۸/۳)
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0162 کیا شوہر اپنی بیوی کو قبر میں اتار سکتا ہے اس کا بہتر طریقہ کیا ہے؟
جواب:۔ فقہاء کرام نے لکھا ہے کہ اولی اور بہتر یہ ہے کہ عورت کا ذی رحم محرم اسے قبر میں اتارے یا جو صرف محرم ہو وہ اتارے لیکن اگر اجنبی بھی اتار دے تو جائز ہے گرچہ خلاف اولی ہے(1) اور علماء نے لکھا ہے عورت کے انتقال کے بعد مرد سے اس کا رشتہ نکاح ختم ہوجاتا ہے گویا وہ بھی اجنبی کے حکم ہوجاتا ہے (2) اس لئے اس کا اترنا بھی خلاف اولی، چنانچہ بہتر ہے کہ اتارنے کے بجائے صرف اتارنے والے محرم رشتہ داروں کی مدد پر اکتفاء کرے(3
(1) و ذو الرحم المحرم اولی بادخال المراة من غيرهم كذا في الجوهرة النيرة و كذا ذو الرحم غير المحرم اولى من الاجنبي فان لم يكن فلا باس للاجانب وضعها كذا في البخر الرائق. (الفتاوى الهندية 227/1 = و صفة المحرم ان يكون عاقلا بالغا لاتحل مناكحتها على التابيد و هو بحال يؤمن عليها. (الفتاوى السراجية ص 174 كتاب الحج باب الوجوب) (2) اذا ماتت فلا يغسلها لانتهاء ملك النكاح لعدم المحل فصار اجنبيا. (رد المحتار على الدر المختار 106/1) احسن الفتاوی 215/4 فتاویٰ دارالعلوم زکریا 773
Fiqhe Hanafi Question No/0162 Can a husband place his deceased wife in the grave?
The jurists proclaim that the better way is that the deceased must be taken to the grave by her mahram but a stranger can also take the deceased to the grave though it is against the etiquette.(1) And the scholars have written that after the death of ones wife, her relation of nikah invalidates from her husband and he is also considered among the stranger(2) So the husband placing his deceased wife to the grave for burial is against the Etiquette.. however it is better instead of placing the body in the grave, helping her mahram relatives for placing the body in the grave will be quite sufficent..