بدھ _7 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0081
مسجد یا مدرسہ کی جمع شدہ رقم پر زکات واجب ہے یا نہیں ؟
جواب:۔ مدرسہ یا مسجد کی جمع شدہ رقم اگرچہ بقدر نصاب ہو تب بھی اس پر زکات لازم نہیں ہے۔ بحوالہ (جدید فقہی مسائل ۵۰/۲)
Fiqhe Hanafi Question No/0081
Is zakah compulsory on the amount collected for the madrasa or masjid?
Ans; Zakah is not compulsory on the amount collected in the madrasa or masjid even if it is as much as the threshold..
جمعرات _8 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0082
اگر دانت میں سخت درد ہو تو روزے کی حالت میں دانت نکالنا کیسا ہے ؟
جواب:۔ اگر کسی کو دانت میں شدید تکلیف ہو تو روزے کی حالت میں دانت نکالنا درست ہے لیکن اس بات کا خیال رہے کہ خون حلق سے نیچے نہ اترے البتہ بغیر ضرورت کے روزہ کی حالت میں دانت نکالنا مکروہ ہے. (شامی٣٩٦/٢)
Fiqhe Hanafi Question No/0082
If a person has severe toothache then how about extracting the teeth in a state of fasting?
Ans; If a person has severe toothache then extracting tooth in a state of fasting is permissible but one must be careful that the blood shall not flow down from the throat.. However extracting tooth without reason in a state of fasting is makrooh
ہفتہ _10 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0083
اگر کوئی شخص حج کے لیے رقم جمع کرے تو کیا سال کے گزرنے سے اس رقم پر زکات واجب ہوگی؟
جواب:- حج کے لیے الگ رکھی گئی رقم اگر بقدر نصاب ہو اور اس پر سال گزر جائے تو اس پر رقم پر زکات واجب ہوگی ۔ (در مختار 262/2)
Fiqhe Hanafi Question No/0083
If a person collects and preserves money for hajj pilgrimage then upon the passing of a year does zakah become compulsory(wajib) on him?
Ans; If The amount kept separately for hajj pilgrimage is as much as the threshold and a year passes over it then zakah becomes compulsory..
اتوار _11 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0084
اگر کسی شخص نے تجارت کی غرض سےکار گاڑی خریدی جس کی رقم زکات کے نصاب سے زائد ہے تو اس صورت زکات کا کیا مسئلہ ہے؟
جواب:۔ اگر کسی نے کرایہ پر دینے کے لیے کار خریدا ہو اور اس گاڑی کی قیمت زکات کے نصاب سے زیادہ ہو تب بھی اس کار کے خریدی ہوئی رقم پر زکات نہیں ہے، البتہ اس سے ہونے والی آمدنی نصاب کے بقدر ہو اور اس پر سال گزر جائے تب اس پر زکات واجب ہوگی (درمختار ۱۸۳/۳)
Fiqhe Hanafi Question No/0084
If an individual buys a car or any vehicle for business purpose whose price is greater than the Nisab(minimum amount to pay zakah) then what is the ruling with regard to its zakah?
Ans; If he bought the car to give it for rent and the price of the car is greater than the Nisab even then he doesnot have to pay zakah for the car.. However, if the income that one gets from this business reaches to the amount of Nisab then the zakah becomes compulsory …
پیر _12 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0085
بعض لوگ مجبوری کی حالت میں زیورات کسی کے پاس رہن میں رکھتے ہیں تو کیا اس رہن میں رکھے ہوئے زیورات پر زکات واجب ہے یا نہیں؟
جواب :- جو زیورات رہن پر رکھے ان میں زکات واجب نہیں ہے نہ قرض لینے والے پر اور نہ ہی قرض دینے والے پر، وجہ اس کی یہ ہے کہ رہن رکھنے والے کا ان زیورات پر ابھی قبضہ ہے اور جن کے پاس زیورات رکھے ہیں وہ ان کا مالک نہیں، اس لیے دونوں میں سے کسی پر زکات واجب نہیں ہے- (الدر المختار علي الرد المختار180/3)
Fiqhe Hanafi Question No/0085
Some people hand over their jewelleries as loan to some other people as a pledge.. Is zakah compulsory if the jewelleries are kept in such situations?
Ans; Zakah is not compulsory for the jewelleries that have been kept as a pledge and neither on those who have taken a loan ,neither for the one who has given a loan because the one who has been handed the jewelleries as a pledge has possession over it and the one who has held it within himself is not the owner of the jewelleries so zakah is not compulsory on both of them…
منگل _13 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0086
صدقہ فطر عید سے پہلے ادا کرسکتے ہیں یا نہیں؟
جواب:۔ مستحب یہ ہے کہ صدقہ فطر عیدالفطر کے دن عیدگاہ جانے سے پہلے ادا کردے اگر کوئی رمضان ہی میں صدقہ فطر ادا کرے تو ادا ہوجائے گا۔ (فتاوی الهندية ٢١١/١)
Fiqhe Hanafi Question No/0086
Is it permissible to give sadqa al fitr before Eid?
Ans; It is recommended to give sadqa al fitr on the day of eid before going to the Eidgah but if anyone gives it in the holy month of Ramadhan even then it is acceptable..
بدھ _14 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0087
کیا دوکان کے ڈیکوریش میں زکوٰۃ ہے؟
جواب :۔ دوکان میں جو الماریاں شوکیس سامان وغیرہ رکھنے کے لئے ہوتے ہیں یا وہ فرنیچر جو استعمال کے لئے ہو اس پر زکوٰۃ واجب نہیں ہے (درمختار)
Fiqhe Hanafi Question No/0087
Is there any zakah for decoratives of the shop?
Ans; The zakah is not compulsory for the almirahs or the showcase (to keep the things) or the furnitures that are used in the shops..
جمعرات _15 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0088
غریب بھائی اور بہن کو زکات دے سکتے ہیں یا نہیں؟
جواب:۔ بھائی اور بہن اگر غریب ہیں اور مستحق زکات ہیں تو بہن بھائی کو زکات دینا اولی اور جائز ہے۔ (فتاوی هندية١٩٠/١)
Fiqhe Hanafi Question No/0088
Is it permissible to give zakah to one’s poor sister or brother?
Ans; If the brothers and sisters are poor and deserves zakah then it is permissible and prior to give zakah to them..
جمعہ _16 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0089
اعتکاف کے لیے افضل جگہ کونسی ہے؟
جواب:- اعتکاف کے لیے سب سے افضل جگہ مسجد حرام مکہ مکرمہ پھر اس کے بعد مدینہ منورہ پھر اس کے بعد مسجد اقصی ہے اور ان مساجد کے بعد ہر شہر کی جامع مسجد میں اعتکاف کرنا افضل ہے (بدائع الضائع281/2)
Fiqhe Hanafi Question No/0089
Which is the best place to perform Itikaaf?
Ans; The best place to perform Itikaaf is Haram of Makkah Mukarrama then Madina Munawwara and then Masjid Aqsa and after all these performing Itikaaf in the Jamia mosques of every city is best…
اتوار _18 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/0090
عورتوں کے لیے اعتکاف کرنا کیسا ہے؟
جواب:۔ عورتوں کے لیے اعتکاف کرنا جائز ہے عورتیں اپنے گھر میں جہاں نماز پڑھنے کے لیے پہلے سے جگہ متعین ہو وہی پر اعتکاف کرے گی۔
Fiqhe Hanafi Question No/0090
What is the ruling on women performing Itikaaf?
Ans; It is permissible for women to perform Itikaaf.. Women shall perform Itikaaf in their house in a place which is particularly determined for performing prayer…