پیر _29 _مئی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0071
سونے اور چاندی پر زکات کا نصاب کیا ہے؟
جواب: سونے کا نصاب 87 گرام 479 ملی گرام ہے اور چاندی کا نصاب 612 گرام 35 ملی گرام ہے۔
Fiqhe Hanafi Question No/0071
What is the minimum amount(nisab) to pay zakah of gold and silver?
Ans; By this time, the minimum amount to pay zakah of gold is 87grams and 479 miligrams and 612 grams 35 miligrams is the minimum amount(nisab)to pay zakah of silver..
پیر _29 _مئی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0072
کسی شخص کے پاس کچھ سونا اور کچھ چاندی ہے اور دونوں اپنے اپنے نصاب سے کم ہیں مثلاً سونا صرف دو تولہ ہے اور چاندی بیس تولہ تو کیا ایسے شخص پر زکوٰۃ واجب ہوگی؟
جواب:۔ جب سونا اور چاندی دونوں اپنے اپنے نصاب سے کم ہو تو دونوں کی قیمت لگائی جائے گی اگر یہ قیمت کسی ایک نصاب کو پہونچ جائے جیسا کہ دونوں کی قیمت ملا کر چاندی کے نصاب 612.38 گرام کی قیمت کو پہونچ جائے تو ایسے شخص پر زکوٰۃ واجب ہوگی۔ (الدرالمختار مع رد المختار 3/229)
Fiqhe Hanafi Question No/0072
A person has some gold and silver and both of these are less than their own threshold(nisab)for example; gold is only 2 tola and silver is 20 tola then does zakah become compulsory on this person?
Ans; When gold and silver both are less than their own threshold then the price of both will be calculated and if the total amount reaches the threshold of any one of these for example adding both the prices the sum reaches to the threshold of silver (612.38)gram then zakah become compulsory on this person..
منگل _30 _مئی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/0073
ہندوستان کے مختلف شہروں میں سونے کی قیمتیں مختلف ہوتی ہیں تو زکوٰۃ کس اعتبار سے نکالی جائے گی؟
جواب- آدمی جہاں پر زکوٰۃ نکالتا ہے وہاں کی قیمت کا اعتبار ہوگا (در المختار 3/211)
Fiqhe Hanafi Question No/0073
The prices of gold differ in different parts of India then on what basis should one pay zakah?
Ans; The amount of zakah to be paid will be determined depending on the place where a person resides in.
جمعرات _1 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0074
ایک تاجر کے پاس کچھ نقد اور کچھ ادھار ہے زکوٰۃ کس پر واجب ہوگی؟
جواب – تمام روپیوں پر زکوٰۃ واجب ہے البتہ قرض واپس آنے والی رقم پر بعد میں بھی زکوٰۃ ادا کرسکتا ہے۔
?مفتی ظفر عالم صاحب ندوی
?مفتی مستقیم صاحب ندوی
Fiqhe Hanafi Question No/074
A businessman has some money as cash and some are given as loan then on which money zakah is compulsory?
Ans; Zakah will be compulsory on both the amount.. However, the zakah of the amount that has to come can be given after receiving the amount back…
جمعہ _2 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0075
کیا دوکان کے ڈیکوریش میں زکوٰۃ ہے؟
جواب – دوکان میں جو الماریاں شوکیس سامان وغیرہ رکھنے کے لئے ہوتے ہیں یا وہ فرنیچر جو استعمال کے لئے ہو اس پر زکوٰۃ واجب نہیں ہے
Fiqhe Hanafi Question No/0075
Is there any zakah for decoratives of the shop?
Ans; The zakah is not compulsory for the almirahs or the showcase (to keep the things) or the furnitures that are used in the shops..
ہفتہ _3 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0076
مال میں زکوٰۃ کا کتنا حصہ نکالنا فرض ہے ؟
جواب:۔ چالیسواں حصہ نکالنا فرض ہے یعنی ایک سو روپیے میں ڈھائی روپیے ایک ہزار میں پچیس روپیے دس ہزار میں دو سو پچاس روپیے اور ایک لاکھ روپیے میں دو ہزار پانچ سو روپیے نکالنا ضروری ہے۔
Fiqhe Hanafi Question No/0076
How much part of the wealth is obligatory(fardh) as zakah?
Ans; Giving 1/40 part of wealth is obligatory as zakah.. That means for a sum of 100 rupees 2 and1/2 rupees ,for 1000 rupees 25 rupees is the 1/40th part ,for 10,000 rs 250 rs and for 1 lakh rs the zakah should be given as 2500rs..
ہفتہ _3 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0077
اگر کسی نے سحری نہیں کی تو اس کے روزے کا کیا حکم ہے؟
جواب: سحری کھانا مستحب ہے اس لیے بغیر سحری کے روزہ رکھا جاسکتا ہے اور روزہ بھی درست ہوجائیگا ،البتہ سنت عمل کا ترک ہوگا
حدیث میں ہے کہ سحری کھاؤ اس لیے کہ سحری میں برکت ہے- (جامع ترمذی 708)
Fiqhe Hanafi Question No/0077
If anyone did not do there sehri then what does the shariah say with regard to his fast?
Ans; Performing sehri is recommendable(mustahab) so it is permissible to keep fast without doing sehri and also the fast will be valid… However, the reward of sunnah will be missed..It is mentioned in one of the hadeeth ‘ Eat suhoor, for in suhoor there is blessing’
اتوار _4 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0078
روزہ کی حالت میں اگربتی عود لوبان کا دھواں لے سکتے ہیں یا نہیں؟
جواب: روزہ کی حالت میں قصدا اگربتی وغیرہ کا دھواں لینا درست نہیں، اگر بالارادہ دھواں لے اور حلق میں چلا جائے تو روزہ فاسد ہوجائے گا۔ (درمختار 366/2)
Fiqhe Hanafi Question No/0078
Is it permissible to inhale the smoke of incense and oudh etc?
Ans; Inhaling the smoke of incense and oudh etc in a state of fasting is not valid.. If the smoke is inhaled with intention and if it reaches to the throat then the fast invalidates..
پیر _5 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0079
آج کل لوگ سحری بڑی دھوم دھام سے کرتے ہیں کیا یہ عمل درست ہے؟
جواب:- سحری ایک سنت عمل ہے اس کے لیے کوئی تقریب منعقد کرنا حدیث سے ثابت نہیں
Fiqhe Hanafi Question No/0079
Nowadays people perform sehri pompously then is it permissible to do so?
Ans; Sehri is a sunnah act and arranging any ceremony with regard to this is not evidenced in hadeeth ..
منگل _6 _جون _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ حنفی سوال نمبر/ 0080
مال حرام پر زکات واجب ہے یا نہیں ؟
جواب:۔ اگر کسی کے پاس خالص مال حرام ہو یا سود کا مال ہے تو اس میں زکات لازم نہیں ہے۔ (شامی٢٩١/٢)
Fiqhe Hanafi Question No/0080
Is zakah compulsory on the ill-gotten money?
Ans; If anyone has ill-gotten money or the money of interest then zakah is not compulsory(wajib) on that amount..