سوال نمبر/ 0011 اگر کسی شخص کو دوران وضو کسی عضو کے بارے میں شک ہوجاے کہ دھویا یا نہیں تواسی صورت میں کیا کرنا چاہیے؟
جواب:۔ اگر کسی شخص کو دوران وضو کسی عضو طہارت کے بارے میں شک ہوجاے مثلا سر کے مسح کے وقت یہ شک پیدا ہوجائے کہ دونوں ہاتھ دھویا یا نہیں تو اس صورت میں وہ یہ مان لے گا کہ اس نے ہاتھوں کو نہیں دھویا ہے. لہذا اسے ہاتھوں کو دوبارہ دھونا واجب ہوگا پھر بقیہ وضو اسی طرح مکمل کرے گا۔
امام نووی رحمة الله عليه لکھتے ہیں:
اذا شرع فی الوضو فشک فی أثنائه فی غسل بعض الاعضاء بنی علی الیقین وھو انه لم یغسله وھذا لا خلاف فیه. لان الاصل عدم غسله (المجموع:1/529)
Question no/0011 If a person has a doubt that he has not washed some part during wudhu then what should the person do in this situation?
Ans; If a person has a doubt about some part of wudhu, whether he has washed a certain part or not, for example while doing ablution of the head, one is doubtful if he had washed both his hands or not, then in this situation he must consider that he hasn’t washed it yet and washing hands again is compulsory(wajib)for him and then he may proceed and complete his ablution..
سوال نمبر/ 0012 اگر کوئی نجس کپڑا پانی کی بالٹی میں گر جاے، پھر اس کو نکالا جاے تو یہ کپڑا پاک ہوگا یا نہیں؟
جواب:۔ اگر کوئی نجس کپڑا کسی ایسے پانی میں گر جائے جو دو قلہ سے کم ہے تو کپڑا اور پانی دونوں نجس ہوں گے، اور اگر پانی دو قلہ سے زائد ہو اور اس کپڑے کے گرنے کی وجہ سے پانی میں تغیر نہ ہوا ہو تو کپڑا پاک ہوگا اور پانی بھی پاک ہوگا۔
امام نووی رحمة الله عليه لکھتے ہیں.
و لوغمس الثوب النجس فی اناء دون قلتین من الماء فوجھان الصحیح وبه قطع الجمھور ینجس الماء ولا یطھر الثوب. (المجموع:2/544)
ویشترط طھر المحل و رود الماء القلیل علی المحل المتنجس. فان و رد متنجس علی ماء قلیل لا کثیر تنجس. وان لم یتغیر فلا یطھر غیرہ۔ (فتح المعین مع اعانة الطالبین:1/152)
Question No/0012 If an impure cloth fell in a bucket of water then after taking it off from the bucket will this cloth be pure?
Ans; If an impure cloth fell in a bucket of water that is less than two qullah then the cloth as well as the water becomes impure and if the water is more than two qullah and there is no change in the water due to the falling of the cloth in it then this cloth is clean and pure and even the water is clean.
سوال نمبر/ 0013 اگر پانی کے علاوہ دودھ یا تیل کثیر مقدار میں ہو اور اس میں کوئی ناپاک چیز گرجاے تو اس کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ اگر پانی کے علاوہ (کسی مائع یعنی سیال چیز میں مثلا) دودھ یا تیل و شربت وغیرہ میں ناپاک چیز گر جاے تو وہ چیز فورا ناپاک ہو جاے گی اگرچہ وہ چیز دو قلہ سے زیادہ ہی کیوں نہ ہو.
(دو قلے تقریبا۱۹۳/لیٹر) البتہ اگر ایسا جانور گر جاے جس میں خون نہ ہو یا خون ہو لیکن بہنے والا خون نہ ہو جیسے مکھی، مچھر، پِسُّو، وغیرہ تواس سے دودھ، تیل وغیرہ ناپاک نہیں ہوگا۔
Question No/0013 If an impure thing falls in milk or oil that is in greater volume then what is the ruling regarding this?
Ans; If an impure thing falls in any liquid such as milk or oil or juice instead of water then the liquid immediately turns impure even if the liquid is more than two qullah(2 qullah is approx to 193litre)..However if an animal that has no blood or an animal which has blood but doesn’t flow like fly, mosquito,flea etc falls in these kind of liquids then the milk or oil doesnot turn impure..
سوال نمبر/ 0014 اگر کوئی شخص سنن و رواتب پڑھتے وقت فرض فوت شدہ نمازوں کی نیت کرے، تو کیا سنن و رواتب کے ساتھ فرض فوت شدہ نماز ادا ہوئی یا نہیں؟
جواب:۔ اگر کوئی شخص سنن و رواتب کے ساتھ فرض قضاء نماز کو ملا کر پڑھے تو دونوں نمازیں ادا نہیں ہوگی، کیونکہ دونوں نمازیں بذات خود مقصود ہے، اور اس صورت میں فرض و نفل کو شریک کرنا لازم آتا ہے، جس سے نماز باطل ہوجاتی ہے۔
Question No/0014 If a person makes niyyah of missed fardh prayers while performing sunnan and rawatib prayers then does missed fardh prayers becomes valid along with sunnah and rawatib prayers?
Ans; If a person combines missed fardh prayer with sunan and rawatib prayer then both the prayers will not be valid.. because his aim was to perform one prayer instead of two prayers with niyyah of both which includes combining fardh and nifl prayer due to which the salah invalidates..
سوال نمبر/ 0015 تشھد اوّل یعنی پہلے تشھد میں آپ صلي الله عليه وسلم پر درود پڑھنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ تین اور چار رکعت والی نماز میں پہلے تشھد میں درود صرف "اللھم صل علی محمد” تک پڑھنا سنت ہے.
والصلاة على النبي صلى الله عليه وسلم …….والاظهر سنها في الاول.(منهاج الطالبين 102)
Question No/0015 What is the ruling on reciting durood upon the Messenger of Allah(peace and blessings of Allah be upon him) while in first tashahud(tashahud awwal)?
Ans; Reciting durood till”Allahumma salli ala muhammed” in first tashahud(tashahud awwal) of prayers of 3 and 4 rakaah is Sunnah..
سوال نمبر/ 0016 میت یا کسی نہایت بیمار کے گھر بیٹھ کر ذکر و اذکار(تہلیل) کرنے کا شرعا کیا حکم ہے ؟
جواب:۔ اگر کسی گھر میں کوئی شخص سکرات کے عالم میں ہو تو جو لوگ اس کے سامنے موجود ہوں تو ان کے لیے ذکر و اذکار تسبیح و تہلیل کرنا مسنون ہے تاکہ بیمار شخص بھی اس کو پڑھے۔ البتہ سورہ یاسین یا اس کے مثل دیگر قرآنی آیات پڑھنا افضل ہے اور جس مریض پر سکرات کے آثار نہ ہو ں اس کے سامنے ذکر و اذکار پڑھنے کی گنجائش ہے اور بیمار شخص کے مرنے کے بعدبھی تسبیح و تہلیل کرنا مسنون ہے ۔
علامہ صاحب حاشية الجمل رحمة الله عليه فرماتے ہیں
"بل يشهد عنده بان یذكرها بين يديه ليتذكر وينبغي لمن عنده ذكرها أيضا او بان يقول الملقن ذكر الله المبارك فنذكرالله جميعا ثم يقول هو والحاضرون سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر وان يقرا ياسين وهي أفضل من غير في هذه الحالة و بعد الموت أيضا فتكريرها أفضل "حاشية الجمل 122/123/3
Fiqha Shafi Question No.0016 What is the ruling with regards to doing Zikr-o-Azkar (Tahleel) in the house of a dead body or a person with extreme illness ?
Answer: If in any house, a person is in the state of Sakarat (approaching death), then whoever is present in front of him, it is Sunnah for them to do Zikr, Tasbeeh & Tahleel, so that the sick person also reads them. However, it is better to read Surah Yaseen or the other such Surahs. Moreover, if a person is not in the state of Sakarat, it is ok/acceptable to do Zikr-o-Azkar in front of him. It is also Sunnah to do Tasbeeh & Tahleel when a sick person dies.
سوال نمبر/ 0017 عام طور پر نماز میں ائمہ پہلی رکعت کو دوسری رکعت کے مقابلہ میں طویل کرتے ہیں۔ شرعا اس کی کیاحیثیت ہے؟
جواب:۔ حضرت عبداللہ بن ابو قتادہ اپنے والد ابو قتادہ سے نقل کرتے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم ظہرکی نماز میں پہلی رکعت کو دوسری رکعت کے مقابلہ میں طویل کرتے تھے اور فجر میں بھی ایساہی کرتے تھے۔(بخاری:779) اس حدیث کی روشنی میں فقہاء نے پہلی رکعت کی قرات کو دوسری رکعت کی قرات کے مقابلہ میں طویل کرنا مستحب قرار دیا ہے.
ویسن تطویل قراءۃ الرکعۃ الاولی علی الثانیۃ علی الاصح للاتباع فی الظھروالعصر(مغنی المحتاج:1/312) وان یطول قراۃ اولی علی ثانیۃ .ای لان نشاط فیھااکثر.فخفف فی غیرھا.(حاشیۃ الجمل:1/357)
Fiqha Shafi Question No.0017
What is the ruling with regards to the Imam elongating the 1st Rakaah of the Prayer as compared to the 2nd Rakaah ?
Answer: Hazrat Abdullah bin Abu Qatadah from his father Abu Qatadah narrates that the Prophet PBUH used to elongate the 1st Rakaah of the Zuhr Prayer as compared to the 2nd Rakaah. He used to do the same in Fajr Prayer also. (Bukhari: 779)
In the light of this narration, the Jurists say that it is better (Mustahab) to elongate the recitation in the 1st Rakaah than the 2nd Rakaah.
سوال نمبر/ 0018 نمازجنازہ میں تکبیرات کے وقت رفع یدین کا کیاحکم ہے اور اس کی دلیل کیا ہے؟
جواب:۔ نماز جنازہ میں تکبیرکے وقت رفع یدین یعنی دونوں ہاتھوں کو کندھوں تک اٹھانا سنت ہے۔ سنن بیہقی میں حضرت انس رضی اللہ عنہ سے منقول ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم جب نماز جنازہ میں تکبیر کہتے تو رفع یدین ہاتھوں کو اٹھاتے تھے۔(سنن بیہقی:5/379)
مذکورہ روایت کی بناء پر فقہاء نے استدلال کیا ہے کہ ہر تکبیرکے وقت رفع یدین کرنا سنت ہے۔
السنۃ ان یرفع یدیہ فی کل تکبیرۃ من ھذہ الاربع حذو منکبیه …. فمن قال فی کل تکبیرۃ ابن عمرو عمربن عبدالعزیز و عطاء و سالم ….. والشافعی و احمد و اسحاق وبه اقول۔(المجموع:5/183)
FiqheShafi Question no;0018 What is the ruling on raising hands( rafa yadein) in the takbeers of funeral prayer( janaza prayer)? And what is its evidence?
Ans;
Performing Rafa yadein (Raising both hands upto the shoulders) is sunnah.. It is narrated by Hazrat Anas Radhi allahu anhu in the hadeeth of Sunan bayhaqi that when the Prophet sallallahu alaihu wasallam recited takbeer in the funeral prayer, he used to perform Rafa yadein that is he used to raise his both hands…
Sunan bayhaqi (5/379)
On basis of the mentioned narration,it is evident that raising hands during every takbeer is sunnah…
سوال نمبر/ 0019 کسی مرنے والے نے اپنی زندگی میں اپنی نماز جنازہ پڑھانے کے لئے کسی کو وصیت کی ہو تو اس وصیت کا اعتبار ہوگا یا نہیں؟
جواب:۔ اگر مرنے والے نے نماز جنازہ پڑھانے کے لئے اپنے ولی کے علاوہ کسی اجنبی شخص یا رشتہ دار کو وصیت کی ہو تو اس کی وصیت کا اعتبار نہیں ہوگا۔ کیوں کہ نماز جنازہ پڑھانے کاحق میت کے ولی کو ہے، اور اسی کے لئے افضل ہے.البتہ ولی کسی عالم دین یا مسجد کے امام یا کسی صالح شخص کو اجازت دے تو ان حضرات کا نماز پڑھانا درست ہوگا.
Fiqhe Shafi Question no:0019 If a deceased person made a will before his death that his funeral prayer should be lead by a particular person then does this Will would be reliable??
Ans;
If a deceased made a Will before his death that his funeral prayer should be lead by an unfamiliar person or any relative other than his guardian then his Will shall not be reliable because leading the funeral prayer of deceased is the right of his guardian and this shall be virtuous(afzal)
for him.. However, if the guardian permits any scholar of deen(aalim) or imaam or a righteous person to lead the funeral prayer then this prayer will be valid..
سوال نمبر/ 0020 اگر کوئی شخص نماز سے پہلے کی سنت ادانہ کرے اور فرض کے بعد ادا کرے تو کیا یہ سنت نماز قضاء شمار ہوگی یا ادا؟
جواب:۔ اگر کوئی نماز سے پہلے کی سنت نماز فرض نماز سے پہلے ادانہ کرے اور نماز کے بعد ادا کرے تو یہ سنت نماز ادا ہوگی، اس لئے کہ نماز سے پہلے کی سنت کا وقت فرض نماز کا وقت شروع ہونے سے شروع ہوتا ہے، اور فرض نماز کا وقت ختم ہونے پر ختم ہو جاتا ہے۔ البتہ فرض سے پہلے سنت کا ادا کرنا مستحب ہے ۔
Fiqhe Shafi Question no:0020 If a person didnot perform the sunnah prayer which was to be performed before the fardh prayer and performs it after the fardh prayer then will this sunnah prayer be regarded among the Qaza prayers?
Ans;
If a person doesnot perform the sunnah prayer which has to be performed before the fardh prayer and performs it after the fardh prayer then this prayer will be valid because the duration for sunnah prayer before fardh prayer begins when the time for fardh prayer begins and ends when the time of fardh prayer ends up.. However,
Praying this fore sunnah prayer before the fardh prayer is Mustahab..