فقہ شافعی سوال نمبر/ 0652 رات میں جھاڑو لگانے کا شرعا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ قرآن وحدیث میں کہیں بھی رات میں جھاڑو لگانے کی ممانعت نہیں ملتی بلکہ حسب ضرورت رات ہو یا دن کسی بھی وقت جھاڑو دینے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ رات میں جھاڑو لگانے کو بعض لوگ معیوب سمجھتے ہیں یہ عوام کی جہالت ہے اس کی کوئی اصل نہیں ہے۔
امام سیوطی رحمة الله عليه فرماتے ہیں: الأصل في الأشياء الإباحة حتي يدل الدليل علي التحريم۔. (الأشباه والنظائر /82) السؤال.. أعمل بالنهار ولا أجد الوقت لمساعدة والدتي إلا ليلا لكنها تنهاني عن القيام بأعمال التنظيف والكنس وتصبين وغيرها ليلا فهل ھناك من مانع شرعا؟الجواب… فلامانع شرعا من القيام بهذه الأعمال في أي وقت من ليل أو نهار … ومايعتقده بعض الناس من أن القيام بهذا الأعمال في الليل يؤدي إلي مكروه هو إعتقاد فاسد الباعث عليه هو التطيير الذي نهانا الشرع عنه. (إسلام ويب /رقم الفتوي 72803)
Fiqhe Shafi Question No/0652 What is the ruling on sweeping at night ?
Ans; There is no such restrictions in Quran and Hadith about sweeping at night ,instead it is necessary to sweep whether is day time or night .
Few people feel awkward to sweep at night. It is only due to the illiteracy and there is no such evidence on it .
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0653 مسجد کی صف میں بچہ پیشاب کرجائے تو اس جگہ کو صفائی کے بغیر اسی صف کی دوسری جگہ پر نماز پڑ ھنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ مسجد کی صف کے کسی جانب اگر بچہ پیشاب کرے تو اس پیشاب کی ہوئی جگہ سے ہٹ کر اسی صف میں دوسری جگہ نماز پڑھنا درست ہے، کیونکہ نماز پڑھنے والے کی جگہ ناپاک جگہ سے دور ہے گویا کہ وہ پاک جگہ پر نماز پڑھ رہا ہے۔
علامہ ماوردی رحمة الله عليه فرماتے ہیں: وهذا صحيح اذا صلي على بساط بعضه طاهر وبعضه نجس وكانت صلاته على المكان الطاهر ولم يماس النجاسة بشیئ من بدنه أو ثيابه فصلاته جائزة لأنه ليس بمصل على نجاسة ولا بحامل لها فشابه من صلى على مكان طاهر من أرض نجسة. (الحاوی الکبیر:2/264) امام محلي رحمة الله عليه فرماتے ہیں: ولا يضر نجس يحاذي صدره في الركوع والسجود على صحيح لعدم ملاقاته له۔ (کنز الرا غبین 1/171)
Fiqhe Shafi Question No/0653 If a child urinates in the row in masjid , what is the ruling on offering salah without cleaning it and praying on the same row but different place ?
Ans; In the row of masjid, if a child urinates , it is appropriate to offer salah apart from that urinated place . Because , the place where one is offering salah is far from the unclean place. It is that he is offering salah in clean place .
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0654 کیا کسی مسلمان کے لیے کافر کے یہاں ملازمت کرنا جائزہے ؟
جواب:۔ مسلمان شخص کے لئے کافر کے یہاں ملازمت کرنا جائز ہے۔جیسا کہ سنن للبيهقي کی روایت میں حضرت علی رضی اللہ عنہ کا ایک یہودی کے باغ میں ملازمت کا تذکرہ ملتا ہے ۔
فيصح من الكافر استئجار المسلم کما فی قصة على رضی اللہ تعالٰی عنہ ۔ (مغني المحتاج ٢٠٢/٤) فرع :للكافر استئجار المسلم حرا أو رقیقا. (اسني المطالب ١٤/٣) (سنن الكبرى للبيهقي ١٩٧/٦)
Fiqhe Shafi Question No/0654 Is it permissible to work in non Muslims place ?
Ans; For a Muslim , it is permissible to work in non Muslims place . It is narrated in sunan al kubra lil baihaqi , Hazrath Ali (RA) used to work in one of the jews garden .
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0655 مسافر شخص اگر سفر میں نماز قصر نہ کرے بلکہ پورا چار رکعات کرے تو اس طرح کرنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ دوران سفر نماز قصر کرنا افضل ہے البتہ اگر کوئی چار رکعت پڑھنا چاہیے تو جائز ہے ۔ چونکہ اس طرح کا ایک واقعہ حدیث میں ملتا ہے جس میں حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا نے آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ مدینہ سے مکہ عمرہ کے سفر کے دوران قصر نہیں کیا بلکہ نماز مکمل پڑھی، تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ان سے کہا کہ تم نے ٹھیک کیا۔
امام شیرازی رحمة الله عليه فرماتے ہیں: فإن ترك القصر وأتم جاز۔ (المهذب:359/1 ) عن عائشة انها اعتمرت مع رسول الله صلي الله عليه وسلم من المدينة الی مكة حتي اذا قدمت مكة قالت يا رسول الله بابي انت وامي قصرت، وأتممت، وافطرت، و صمت، قال احسنت يا عائشة ، وما عاب علي. (سنن النسائي/ 1456)
Fiqhe Shafi Question No/0655 What is the ruling with regard to a traveller who performs a complete prayer of four rakah instead of qasr in the journey?
Ans; Performing qasr in the journey is afzal. However, if one wants to perform the complete prayer of four rakah then it is permissible..
Because there is an event mentioned in the hadeeth where Hazrat Aaisha R.A performed the complete prayer of four rakah instead of qasr while travelling for umrah from Madina to Makkah with the Prophet sallallahu alaihi wasallam. The Prophet sallallahu alaihi wasallam told her,”You have done right”..
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0656 کیا اقامت کہنے والے شخص کے لئے امام کے پیچھےکھڑے ہوکر ہی اقامت کہنا ضروری ہے؟
جواب:۔ اقامت کہنے والے شخص کے لیے امام کے قریب والی صف میں کھڑا ہونا ضروری نہیں ہے، پہلی یا دوسری صف میں یا پیچھے والی صفوں میں کھڑے ہو کر اقامت کہنا شرعا جائز ہے۔ البتہ مستحب ہے کہ وہ اذان دینے کی جگہ سے اقامت نہ کہے۔ اذان دینے کی جگہ کھڑے ہوکر اقامت کہنا خلاف سنت ہے۔
علامہ عمرانی رحمة الله عليه فرماتے ہیں: اذا اراد المؤذن الاقامة فالمستحب له ان يتحول من موضع الاذان الى غيره. (البيان : 2/ 85) امام نووي رحمة الله عليه فرماتے ہیں: واما استحباب التحول للاقامة الى غير موضع الاذان. (المجموع 3/ 127)
Fiqhe Shafi Question No/0656
Is it necessary for a person (one who recites Iqamah) to recite iqamah by standing behind Imaam??
Ans; It is not necessary for the person (who recites iqamah) to stand in the row nearby Imaam for recitation.. Reciting Iqamah by standing in the first or second row or the rows behind is permissible in shariah.. However, It is recommended not to recite Iqamah standing in the place where adhaan is called.. It is against the sunnah to recite iqamah in the place where Adhaan is called..
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0657 تکبیر تحریمہ کے وقت ہاتھ اٹھانے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟
جواب:۔ تکبیر تحریمہ کے وقت دونوں ہاتھ اس طرح اٹھانا سنت ہے کہ انگلیاں کان کے اوپری کنارے ہو اور دونوں انگوٹھے کان کی لو کے برابر آجائے اور ہتھیلیاں دونوں کاندھوں کے مقابل آجائے۔ اسی طریقے کو امام بخاری رحمة الله عليه نے نقل کیا ہے۔
ويسن للمصلى رفع يديه فى تكبيره حذو منكبيه بحيث يكون رأس ابهاميه مقابلا شحمةاذنيه ورأس بقية اصابعه مقابلا لأعلى
اذنيه وكفاه مقابلتين لمنكبيه۔ ليحصل محاذاة اطراف الاصابع لأعلى اذنيه
وان يكون رفعه محاذيا بإبهاميه اى برؤوسهما شحمتي اذنيه برؤوس بقية الاصابع أعلى اذنيه وبكفيه منكبيه۔ (1)بخارى 735 (2)نهاية المحتاج 1/ 463 (3)بشرالكريم 169
Fiqhe Shafi Question No/0657 What is the correct procedure of raising the hands while performing Takbeer e tehrima?
Ans; While performing Takbeer e tehrima , raising hand on this procedure is sunnat : Raise your hands to the level where Fingers must be on top corner of the ears and thumb must be on the tip end of the ear and palm must be on the level of both the shoulders . This procedure was narrated by Imam Bukhari .
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0658 اگر کسی میت پر نماز جنازہ نہ پڑھی گئی ہو اور تدفین ہوچکی ہو تو اس میت کی قبر پر کب تک نماز جنازہ پڑھ سکتے ہیں؟
جواب:۔ اگر کسی میت کی تدفین بغیر نماز جنازہ پڑھے کی گئی ہو تو اس میت کی قبر پر نماز جنازہ پڑھنا ضروری ہے چاہے اس پر طویل عرصہ بھی گذر جائے، اس لیے کہ نمازجنازہ کی ادائیگی فرض کفایة ہے ۔ اور بغیر نماز کے تدفین کی صورت میں گاوں کے لوگ گنہ گار ہونگے۔
ويجب تقديمها (الصلاة) على دفن فان دفن قبلها اثم الدافنون وصلى على القبر …ولو بعد بلى الميت. (حاشية البجيرمى:٦٢١/١) اذا دفن من غير صلاة قال أصحابنا يأثم الدافنون وكل من توجه عليه فرض هذه الصلاة من أهل ملك الناحية لان تقديم الصلاة على المدفن واجب وان كانت الصلاة على القبر تسقط الفرض. (المجموع: ٢٠٥/٥) ويصلى عليه وهو في القبر ولا ينبش لذالك …. ويسقط الفرض بالصلاة على القبر على الصحيح والىٰ متىٰ يصلى عليه ففيه أوجه ….. ولاصح تخصيص الصحة الصلاة على بمن كان من أهل فرضها وقت الموت دون غيره….. لان يؤدى فرضا خوطب به. (مغنى المحتاج:٣٤٦/١ دارالفکر)
Fiqhe Shafi Question No/0658 If funeral prayer (namaze janaza) is not been offered on the dead body and the body is been buried , upto how long we can offer the funeral prayer?
Ans; If funeral prayer is not been offered on the dead body and the body is been buried , offering funeral prayer is compulsory. No matter if long period is passed on it.
As offering funeral prayer is legal obligatory and if the burial is done without funeral prayer, the town people will be sinners.
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0659 درود میں لفظ محمد سے پہلے سيدنا پڑھنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ درود شریف میں لفظ محمد سے پہلے سیدنا کا اضافہ کرنا جائز ہے، اور محدثین نے حدیث میں محترم ناموں کے ساتھ اس طرح کے اضافے کو صحیح قرار دیا ہے۔
امام شرواني رحمة الله عليه فرماتے ہیں: والأفضل الإتيان بلفظ السيادة كما صرح به جمع وبه أفتى الشارح لأن فيه الإتيان بما أمرنا به و زيادة الأخبار بالواقع الذي هو أدب فهو أفضل تركه. (حاشية الشرواني .٨٦/٢) ويجوز ابدال الصلاة بالرحمة وفي زيادة سيدنا. (حاشية القليوبي :٤٦٨/١) وقال في المهمات والشتهر زيادة سيدنا قبل محمد و في كونها أفضل نظر..ان الشيخ عز الدين بناه على أن الأفضل سلوك الادب ام الامتثال الامر فعلى الأول يستحب دون الثاني و ظاهر كلامهم اعتماد الثاني. (مغني المحتاج : ٣٠١/١)
Fiqhe Shafi Question No/0659 What is the ruling on reading sayyeedina before the word muhammad in Darood?
Ans; In Darood, before the word Muhammad , adding sayyeedina is permissible, and most of the scholars of Hadith have said its correct to add such words along with such respectable names.
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0660 جمعہ اور عیدین کی نماز کے لیے منبر کہاں رکھنا چاہیے؟
جواب:۔ جمعہ وعید یں کےخطبہ کے لیے منبر رکہنے کا مستحب طریقہ یہ ہے کہ منبر محراب کے دائیں جانب یعنی جب امام قبلہ کی طرف رخ کرے تو منبر امام کے دائیں طرف ہو اسلئےکہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے منبر بھی اسی طرح بنایا گیا تھا۔
امام نووي رحمة الله عليه فرماتے ہیں: ويستحب ان يكون المنبر على يمين المحراب اي على يمين الامام اذاقام فى المحراب مستقبل القبلة وهكذا العادة۔ (المجموع : 446/4) علامہ عمرانى رحمة الله عليه فرماتے ہیں: ويستحب ان يكون المنبر على يمين المحراب وهو الموضع الذي يكون على يمين الامام اذا توجه الى القبلة لان النبي صلى الله وسلم صنع له منبره هكذا۔ (البيان : 2/ 552)
Fiqhe Shafi Question No/ 0660 Where are we suppose to place the Minbar ( Pulpit/dais) at the time of Friday prayers and on the days of Eid ?
Ans; At the time of sermon , whilst Friday and Eid , the proper way to keep the pulpit is To keep the pulpit on the right side of mehraab, the niche that indicates the direction of kaaba , when Imam faces towards the qibla the pulpit must be placed on the right side of the Imam . Likewise our Prophet Muhammad’s (pbuh) pulpit was made as in same manner .