پیر _27 _فروری _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0291
اذان کی طرح اقامت میں حي علی الصلاة اور حي علی الفلاح کے وقت دائیں بائیں اپنا رخ پھیرنا کیا سنت ہے؟
جواب:۔ آذان میں حي علي الصلاة اور حي علي الفلاح کہتے وقت دائیں اور بائیں جانب مڑنا مستحب ہے، اسی طرح اقامت میں بھی صحیح قول کے مطابق حي الصلاة اور حي الفلاح کہتے وقت اپنا رخ دائیں بائیں کرنا مستحب ہے
—————
امام قلیوبی رحمة الله فرماتے ہیں:
قوله (ويسن الالتفات) لأنه أبلغ في الاعلام في الأذان والإقامة حاشية قليوبي359/1
أمام نووي رحمة الله عليه فرماتے ہیں:
ويستحب الالتفات في الإقامة على الأصح روضة الطالبين:311/1)
Question No/0291
Is it sunnah to turn the face to ones right and left side while saying Hayya alassalah and Hayya alal falah during the Iqamah like we do for adhan?
Ans; Turning the face to ones right and left side while saying Hayya alassalah and Hayya alal falah during Adhan is recommendable (Mustahab)..Similarly, according to the correct quotation turning face to ones right and left side during Iqamah is recommendable(mustahab)..
بدھ _28 _ستمبر _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0292
آج كل شهد كی اعلی نسل كی مكهياں اور ريشم كے كيڑے فروخت كئے جاتے ہیں تا كہ شهد اور ريشم تيار كيا جائے تو كيا شرعا اس مقصد كے لئے ان چيزوں كی خريد و فروخت جائز ہوگی يا نہیں؟
جواب:۔آج كل شهد كی اعلی نسل کی مكهياں اور ريشم كے كيڑے فروخت كئے جاتے ہیں، لھذا شہداور ریشم کے حصول كے لئے ان چيزوں كی خريد و فروخت جائز ہے، اس لئے كہ ان كے اندر منفعت ہے اور جس چيز كے اندر منفعت ہو اس كا خريدنا اور بيچنا دونوں صحيح جائز ہے۔
اتفق أصحابنا علي جواز بيع دودالقز لأنه حيوان طاهر منتفع به، فهو كالعصفور والنحل وغيرهما المجموع ٤١/٩
Question no/292
Now a days honeybees of higher categories and silkworms are being sold to prepare honey and silk respectively..Is it permissible in shariah to buy or sell these things ?
Ans; Now a days honeybees of higher categories and silkworms are being sold, therefore, to obtain honey and silk it is permissible to buy or sell these things because it is beneficial and it is permissible to buy or sell those things which gives one benefit..
منگل _28 _فروری _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0293
بلا وضو کمپیوٹر پر بسم الله الرحمن الرحیم یا کوئی قرآنی ایت لکھنے کا کیا حکم ہے ؟
جواب:۔ کمپیوٹر سے لکھنے میں چونکہ ہاتھ قرآن کےحروف پر نہیں پڑتا لہٰذا کمپیوٹر کے ذریعہ بلا وضو بسم الله …. یا قرآن مجید کی کوئی آیت لکھ سکتے ہیں۔البتہ بہتر یہ ہے کہ ایسے موقع پر با وضو کمپیوٹر کا استعمال کریں لیکن پرنٹ نکلنے پر اس ورق کو ہاتھ لگانے کے لئے وضو کا ہونا لازم ہے۔
امام نووي رحمة الله عليه فرماتے ہیں:
ﺇﺫا ﻛﺘﺐ اﻟﻤﺤﺪﺙ ﺃﻭ اﻟﺠﻨﺐ ﻣﺼﺤﻔﺎ ﻧﻈﺮاﻥ ﺣﻤﻠﻪ ﺃﻭ ﻣﺴﻪ ﻓﻲ ﺣﺎﻝ ﻛﺘﺎﺑﺘﻪ ﺣﺮﻡ ﻭﺇﻻ ﻓﺎﻟﺼﺤﻴﺢ ﺟﻮاﺯﻩ ﻷﻧﻪ ﻏﻴﺮ ﺣﺎﻣﻞ ﻭﻻ ﻣﺎﺱ۔(المجموع:87 /2)
امام نووی رحمة الله عليه فرماتے ہیں:
ﻭﻻ ﻳﺤﺮﻡ ﺣﻤﻞ اﻟﻤﺼﺤﻒ ﻓﻲ ﺟﻤﻠﺔ ﻣﺘﺎﻉ، ﻋﻠﻰ اﻷﺻﺢ. ﻭﻛﺘﺎﺑﺔ اﻟﻘﺮﺁﻥ ﻋﻠﻰ ﺷﻲء ﺑﻴﻦ ﻳﺪﻳﻪ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﻣﺲ، ﻭﻻ ﺣﻤﻞ، ﺟﺎﺋﺰﺓ ﻋﻠﻰ اﻷﺻﺢ۔ (روضة الطالبين80/1)
Question No/0293
What is the ruling on typing bismillah hir rahmanir raheem or any other Qura’nic verse on the computer without ablution?
Ans; By Typing the quranic verses on the computer, there is no chance of the quranic words being touched.. Therefore, typing bismillah… or any other quranic verses on the computer is permissible.. However, in such situations it is better to use the computer in state of ablution but after getting the paper printed one must perform ablution to touch those printed papers..
منگل _25 _اکتوبر _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0294
کیا رات کے وقت ناخن کاٹنا حرام ہے؟ کیاحدیث میں منع کیا گیا ہے؟
جواب :۔ ناخن کا کاٹنا سنت ہے۔اور اس کے لیے وقت کی کوئی قید نہیں جب بھی بڑھ جائے کاٹ لے۔ حدیث میں اس طرح کی کوئی بات نہیں ہے کہ رات میں ناخن کاٹنا حرام یا مکروہ ہے۔ لھذا رات میں ناخن کاٹ سکتے ہیں۔
صحیح مسلم کی روایت ہے حضرت انس رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمارے لیے مونچھوں کے کترنے, ناخن کے تراشنے, بغل کے بالوں کو اکھاڑنے، اور زیرناف بالوں کو نکالنے میں وقت مقرر کیا کہ ہم انھیں چالیس دنوں تک نہ چھوڑے۔(مسلم /٥٩٩)
امام خطاب سبکی فرماتے ہیں۔
تقليم الاظافير هو سنة اتفاقا ولا توقيت فيه فمتي استحق القص فعل ۔ (الدين الخالص 1/179)
اما كون من قص اظافره بالليل باثم فلا دليل عليه (اسلام ويب. مركز الفتاوي)
ﻭﺃﻣﺎ ﻭﻗﺖ ﺣﻠﻘﻪ ﻓﺎﻟﻤﺨﺘﺎﺭﺃﻧﻪ ﻳﻀﺒﻂ ﺑﺎﻟﺤﺎﺟﺔ ﻭﻃﻮﻟﻪ ﻓﺈﺫا ﻃﺎﻝ ﺣﻠﻖ ﻭﻛﺬﻟﻚ اﻟﻀﺒﻂ ﻓﻲ ﻗﺺ اﻟﺸﺎﺭﺏ ﻭﻧﺘﻒ اﻹﺑﻂ ﻭﺗﻘﻠﻴﻢ اﻷﻇﻔﺎﺭ ﻭﺃﻣﺎ ﺣﺪﻳﺚ ﺃﻧﺲ اﻟﻤﺬﻛﻮﺭ ﻓﻲ اﻟﻜﺘﺎﺏ (ﻭﻗﺖ ﻟﻨﺎ ﻓﻲ ﻗﺺ اﻟﺸﺎﺭﺏ ﻭﺗﻘﻠﻴﻢ اﻷﻇﻔﺎﺭ ﻭﻧﺘﻒ اﻻﺑﻂ ﻭﺣﻠﻖ اﻟﻌﺎﻧﺔ ﺃﻻ ﻳﺘﺮﻙ ﺃﻛﺜﺮ ﻣﻦ ﺃﺭﺑﻌﻴﻦ ﻟﻴﻠﺔ) ﻓﻤﻌﻨﺎﻩ ﻻ ﻳﺘﺮﻙ ﺗﺮﻛﺎ ﻳﺘﺠﺎﻭﺯ ﺑﻪ ﺃﺭﺑﻌﻴﻦ ﻻ ﺃﻧﻬﻢ ﻭﻗﺖ ﻟﻬﻢ اﻟﺘﺮﻙ ﺃﺭﺑﻌﻴﻦ شرح مسلم:1/493
Question no/ 0294
Is cutting nails at night haram? Is it prohibited in any of the hadees?
Ans; Cutting nails is sunnah..and no time is particular for cutting the nails thus whenever it grows it should be cut.. There is no hadees that says cutting nails at night as haram or makrooh..Therefore it is permissible to cut the nails at night..
There is a narration in sahih muslim, Hazrat Anas R.A narrated that the messenger of Allah(peace and blessings of Allah be upon him) specified a time limit for us within which we should trim the moustache,cut the nails, pluck the armpit hairs,shave the pubic hair and not leave it for more than forty days.. ( muslim 599)
منگل _4 _اکتوبر _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0295
اگر كسی شخص كے بارے ميں يقين ہے كہ اس كا پورا كا پورا مال حرام كا ہے تو ايسے شخص سے تجارتی لين دين يا اسكے علاوه كسی قسم كا مالی معاملہ کرنے كا كيا حكم ہے؟
جواب:۔ حضرت ابو مسعود بدرى رضی الله عنه سے مروى ہے كہ نبی صلی الله عليه و سلم نے كاہن كی اجرت اور بدكار عورت کے مہر سے منع فرمايا۔(صحيح مسلم:١٥٦٧)
اس حديث کی بناء پر فقهائے امت نے ايسے شخص كے ساتھ تجارتی لین دين کو ناجائز قرار ديا ہے جسكا پورا كا پورا مال حرام كا ہو، لہذا اگر كسی شخص کے بارے ميں يقين ہو كہ اسکا پورا كا پورا مال حرام كا ہے تو ايسے شخص سے تجارتی لين دين يا اسكے علاوه كسی قسم كا مالى معاملہ كرنا جائز نہیں ہے، ليكن اگر كسی نے ايسے شخص كے ساتھ کوئی لين دين كيا تو بيع باطل نہیں ہوگی بلکہ بیع صحيح ہوگی۔
قال الإمام الشيرازي ولا يجوز مبايعة من يعلم أن جميع ماله حرام، وإن بايعه و أخذ منه جاز، لأن الظاهر في يده أنه له فلا يحرم الأخذ منه۔(المهذب مع المجموع ٣٢٤\٩)
قال أصحاب الفقه المنهجي: البيوع من المحرمة غير الباطلة …….٧-مبايعة من يعلم أن جميع ماله حرام…….. وكذا كل أنواع التعامل معه كإجارة أو عارية أو نحو ذلك ۔ الفقه المنهجي ٣٦/٤٠\٣
Question no/ 0295
If anyone is assured that all of the wealth that a person has accumulated is unlawful,then what does the shariah say with regard to doing trade or any business with that person?
Ans; Hazrat Abu Masood badri R. A has narrated that the messenger of Allah(peace and blessings of Allah be upon him) has prohibited the wages of a fortune teller and the dower(mahar) of a characterless woman.. (sahih muslim 1576)
Based on this hadees jurists(fuqaha) have concluded that to do trade with such a person whose wealth is completely haram is not permissible..Therefore if one is assured that all of the wealth that a certain person has accumulated is haram then it is not permissible to have trade or any kind of business with that person but if anyone has done trade with this person then his sale will not be invalid it is acceptable..
بدھ _26 _اکتوبر _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0296
کسی ایسے شخص سے جس کی اکثر آمدنی حرام پر مبنی ہو ان سے مالی معاملات کرنا یا ہدیہ قبول کرنے کا کیا حکم ہے ؟
جواب:۔ ایسے شخص سے مالی معاملات کرنا اور اس کا ہدیہ قبول کرنا مکروہ ہے لیکن اگر اس کے عین مال کے بارے ميں معلوم ہو کہ وہ حرام کا ہے تو پھر جائز نہیں ہے۔
ولا تحرم معاملة من اكثر ماله حرام ۔نهاية المحتاج 8/158
لا يحرم الاكل ولا المعاملة ولا اخذ الصدقة والهدية ممن اكثر ماله حرام الا مما علم حرمته ولا يخفى الورع ۔ حاشية القليوبي 262/4
Question no/ 0296
How about doing business or accepting gifts from a person whose usual income is haram?
Ans; Doing business or accepting offerings from such a person is makrooh but if a person knows about someone that his exact wealth is unlawful(haram) then doing business or accepting offerings from such a person is not permissible..
ہفتہ _29 _اکتوبر _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر / 0297
بینک میں رقم رکھنے کے بعد اس پر ملنے والا سود لیا جائے یا یونہی چھوڑا جائے اور اگر لیا جائے تو اس کا مصرف کیا ہے؟
جواب:۔
بینک میں رقم رکھنے کے بعد جو سود ملتا ہے اس کے بارے ميں علماء کا کہنا یہ ہے کہ اس رقم کو بینک میں چھوڑا نہ جائے تاکہ اسلام دشمن جماعتیں اس کا استعمال نہ کرسکیں۔
اور اس کا مصرف یہ ہے کہ رقم نکال بغیر ثواب کی نیت کے سخت حاجت مندوں پر خرچ کیا جائے
الفوائد الربوية من الاموال محرمة قال تعالى (واحل الله البيع و حرم الربا )فمن وقع تحت يده شي منها التخلص منها بانفاقهما في ما ينفع المسلمين ومن ذلك انشاء الطرق و بناء المدارس واعطاؤها الفقراء فتاوي اللجنة الدائمة 13/354
اذا كان معه مال حرام فينبغي ان يصرفه فى مصالح المسلمين العامة كالقناطير والربط والمساجد ومصالح طريق مكة ونحو ذلك مما يشترك المسلمون فيه والا فيتصدق به على فقير او فقراء المجموع 9/332
Question no/ 297
Should we take the interest what we get after deposition of some amount in the bank or should we leave it there??And if we take it then how can we spend that money?
Ans; According to the jurists(fuqaha) The interest that we get after the deposition of some amount should not be left in the bank so that antimuslims must not make use of that amount.. And so the amount must be withdrawn and spend without the niyyah of sawab on those who severely needs money…
جمعرات _2 _مارچ _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر / 0298
*حیض و نفاس کے علاوہ بیماری کا جو خون نکلتا ہے ایسے وقت میں عورت کو نماز ، روزہ، قرآن کی تلاوت اور تراویح کا کیا حکم ہے؟ *
بسا اوقات عورتوں کوں حیض و نفاس کے علاوہ استحاضہ یعنی بیماری کا خون نکلتا ہے ایسے وقت میں عورت پر نماز پڑھنا روزہ رکھنا واجب ہے-البتہ ہر نماز کے موقع پر اسے چاہیے کہ وہ اس جگہ کو اچھی طرح دھوئے اور اس جگہ پر کپڑا یا پیڈ باندھ دے اور عین فرض نماز کے وقت میں وضو کرکے جلدی سے نماز پڑھے۔ لیکن نفل اور سنت نمازیں اور تراویح ایک ہی وضو سے مکمل پڑھ سکتی ہے اسی طرح اسے قرآن کو ہاتھ لگائے بغیر صرف تلاوت کی اجازت ہے۔ ایسی حالت میں قرآن کو ہاتھ لگانے کے لیے وضو کا ہونا ضروری ہے۔
والاستحاضة حدث دائم كسلس، فلا تمنع الصوم والصلاة. (مغني المحتاج: ٢٨٢/١) فتغسل المستحاضة فرجها وتعصبه، وتتوضأ وقت الصلاة، وتبادر بها فلو أخرت لمصلحة الصلاة كستر وانتظار جماعة لم يضر، وإلا فيضر على الصحيح. ويجب الوضوء لكل فرض، وكذا تجديد العصابة في الأصح (مغني المحتاج: ٢٨٢/١-٢٨٣) ﻭﻳﺠﻮﺯ ﻟﻠﻤﺤﺪﺙ ﺃﻥ ﻳﻘﺮﺃ، ﻷﻥ اﻟﻨﺒﻲ – ﺻﻠﻰ اﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ – ﻟﻢ ﻳﻜﻦ ﻳﺤﺠﺒﻪ ﻋﻦ ﻗﺮاءﺓ اﻟﻘﺮﺁﻥ ﺇﻻ ﺃﻥ ﻳﻜﻮﻥ ﺟﻨﺒﺎ ﻓﺪﻝ ﻋﻠﻰ ﺃﻥ اﻟﺤﺪﺙ ﻟﻢ ﻳﻤﻨﻌﻪ ﻭﻛﺬﻟﻚ اﻝﻣﺴﺘﺤﺎﺿﺔ ﻳﺠﻮﺯ ﺃﻥ ﺗﻘﺮﺃ ﻷﻧﻬﺎ ﻛﺎﻟﻤﺤﺪﺙ. الحاوي الكبير:١/ ١٤٩ الأحكام العامة للمستحاضة: تختلف المُستحاضة عن الحائض والنُفساء، فالمستحاضةُ يجب عليها ان تصلي، وصلاتها صحيحة ولا قضاءَ عليها وإذا حلَّ رمضانُ يجب عليها الصوم. التقریرات السدیدۃ:1/76
Question No/0298
The usual period of post natal bleeding(nifas)is 40days.. If a woman stops bleeding in 8 days and after few days of purity she starts bleeding again then in this situation can she offer prayer So far she has not completed the period of 40days?
Ans; Post natal bleeding(Nifas) is the blood that a woman discharges after giving birth to a child.. The minimum period of post natal bleeding is a moment and the maximum period of post natal bleeding(nifas) is 60 days and usually women discharges the blood till 40days.. If a woman stops bleeding within few days after childbirth and does not see the blood again within 15 days then in this situation the blood that the woman discharged after 15 days of purity will be considered as menstruation(Haiz) and the intervening days is considered as the days of purity(15days) and these days will be similar to the usual days of purity and the prayers and other ibaadah will be obligatory during these days and Qadha will be compulsory upon its exemption.. But if the woman stops bleeding within few days and discharges again within 15 days then this blood will be considered as post natal bleeding(nifas)and for this woman all those things are forbidden which is forbidden for the woman in state of menstruation..here the intervening days will be considered as the days of impurity and performing prayers during this period is invalid..
اتوار _29 _مئی _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر/ 0299
قبلہ کی جانب رُخ یا پیٹھ کر کے پیشاب یا پاخانہ کرنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ حضرت ابو ایوب انصاری رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ و سلم نے فرمایا کہ جب تم بیت الخلاء کو جاؤ، تو قبلہ کی طرف رُخ اور پیٹھ نہ کرکے نہ بیٹھو……( بلکہ قبلہ سے ہٹ کر استنجا کرو)۔ بخاری ( 394) مسلم(530).
کھلی جگہ یا کھلے میدان میں جہاں کوئی آڑ بھی نہ ہو، ایسا کرنا حرام ہے اور اس پر تمام ائمہ کا اتفاق ہے، اور اگر پیشاب یا پاخانہ رُخ کر کے یا پیٹھ کر کے ایسی جگہ پر کرتا ہے جو جگہ اس کے لیے خاص ہے یعنی بنے ہوئے بیت الخلاء، تو دوسری حدیثوں کی بنیاد پر ایسا کرنے کی اجازت ہے لیکن آداب کے خلاف ہے۔
( ولا يستقبل القبلة ولا يستدبرها لما روى أبو هريرة رضي الله عنه أن النبي صلى الله عليه وسلم قال : ” { إذا ذهب أحدكم إلى الغائط فلا يستقبل القبلة ولا يستدبرها لغائط ولا بول } ” ويجوز ذلك في البنيان لما روت عائشة رضي الله عنها أن ناسا كانوا يكرهون استقبال القبلة بفروجهم ، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : أوقد فعلوها حولوا بمقعدتي إلى القبلة”
ولأن في الصحراء خلقا من الملائكة والجن يصلون فيستقبلهم بفرجه ، وليس ذلك في البنيان المهذب 1 / 106-107
Question no/ 0299
What does the shariah say with regard to facing the qibla or turning your back against the qibla while urinating or excreting?
Ans; Hazrat Abu ayyub ansari R.A narrated that the messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said "When you go to the toilet, while urinating or excreting you should neither face the qibla nor have your back against it (rather face towards east or west)”.(Bukhari 394) (muslim 530)
Facing qibla in the open area or open ground or in a place where there is nothing between you and qibla that conceals you while urinating or excreting is haram..
All the aaima have different opinion regarding this..if a person face qibla or turn his back towards it in a specific place like toilet while urinating or excreting then according to other hadees it is permitted but it is against etiquette.
اتوار _29 _مئی _2016AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال.نمبر/ 0300
عورت کے لیے اپنے پیر میں سونے کی چین پہننے کا کیا حکم ہے؟
جواب: حضرت ابوموسی اشعری رض سے روایت ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ میں نے میری امت کی عورتوں کے لیے سونا اورریشم حلال کردیا ہےاورمردوں پرحرام کیا ہے (نسائی :5151)
اس حدیث کی روشنی میں فقہاء فرماتے ہیں کہ عورت کے لیے سونے چاندی کے مختلف قسم کے زیورات پہننے کی اجازت ہے لہذا عورت کے لیے سونے کا ہار ،کنگن نیز پازیب (سونے کی چین )کاپیرمیں پہننااوران جیسی اشیاء کا استعمال جایز ہے.البتہ زیورات کے استعمال میں اسراف سے احتیاط کرنا ضروری ہے.اور عرف میں جتنی مقدارکے زیورات استعمال ہوتے ہیں اسی طرح کے زیورات استعمال کرنا چاہیے.