اتوار _15 _دسمبر _2019AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
سوال نمبر / 0411
کسی معزز یا محترم شخص کے لیے اگلی صف چھوڑ کر پیچھے جانے کا کیا حکم ہے؟
کسی معزز یا محترم شخص کے لیے اگلی صف کو چھوڑ کر پچھے جانا مکروہ ہے
ﻭﻟﻮ ﻳﻌﻠﻤﻮﻥ ﻣﺎ ﻓﻲ اﻟﺼﻒ اﻷﻭﻝ ﻣﻦ اﻟﻔﻀﻴﻠﺔ ﻧﺤﻮ ﻣﺎ ﺳﺒﻖ ﻭﺟﺎءﻭا ﺇﻟﻴﻪ ﺩﻓﻌﺔ ﻭاﺣﺪﺓ ﻭﺿﺎﻕ ﻋﻨﻬﻢ ﺛﻢ ﻟﻢ ﻳﺴﻤﺢ ﺑﻌﻀﻬﻢ ﻟﺒﻌﺾ ﺑﻪ ﻻﻗﺘﺮﻋﻮا ﻋﻠﻴﻪ۔ (شرح صحيح مسلم:١٥٨/٤) * الايثار في القرب مكروه و في غيرها محبوب. قال الشيخ عزالدين :لا ايثار في القربات فلا ايثار بماء الطهارة، ولابسترالعورة، ولا بصف الأول لان الغرض بالعبادات: التعظيم و الاجلال. فمن آثر به، فقد ترك إجلال الاله وتعظيمه (الاشباه و النظائر/١٥٢) (صحیح مسلم/٤٣٧) * فتح الباری لابن حجر:٢٩٥/٥
منگل _18 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0412
رجب کی پہلی جمعہ میں بعض لوگ صلاۃ الرغائب کے نام سے بارہ رکعت نماز پڑھتے ہیں. شرعا اس کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ رجب کے مہینے کی پہلی جمعہ کو صلاۃ الرغائب کے نام سے بارہ رکعت نماز پڑھنا بدعت ہے. اس سلسلہ می جو حدیث ہے اس کو علماء نے موضوع احادیث میں شمار کیا ہے۔
امام نووي رحمة الله عليه فرماتے ہیں:
الصلاۃ المعروفة بصلاۃ الرغائب وھی اثنتی عشرۃ رکعة تصلی بین المغرب والعشاء لیلة اوّل جمعة فی رجب وصلاۃ لیلة نصف شعبان مائة رکعة وھاتان الصلاتان بدعتان ومنکران قبیحتان ولا یغتر بذکرھما فی کتاب قوت القلوب واحیاء علوم الدین (المجموع:4/61)
Fiqhe Shafi Question No/0412
Some people pray 12 rakah salah as salat al ragaaib in the first friday of Rajab, what does the shariah say with regard to this?
Ans; Praying 12 rakah as salat al Ragaaib in first friday of Rajjab is an Innovation(Bida’ah).. The hadeeth regarding this is considered as forged(mauzuu) hadeeth by the scholars(ulama)..
منگل _18 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0413
بسا اوقات چاول یا گیہوں یا اس طرح کی کوئی دوسری چیز سکھانے کے لئے دھوپ میں رکھی جاتی ہے، جس کو کبھی گائے یا بیل جیسا جانور اس میں منہ ڈال کر کچھ کھا لی، تو جہاں سے کھایا ہے اس جگہ کا اناج استعمال کر سکتے ہیں ؟
جواب:۔ اگر دھوپ میں سوکھائی ہوئی چیز گائے، بیل یا اس جیسا جانور سوکھائی ہوئی چیز میں منہ ڈال کر کھالے تو اس جگہ کا اناج استعمال کرنا درست ہے اس لیے کہ حدیث کی روشنی میں کتا اور خنزیر کے علاوہ دوسرے جانوروں کا جھوٹا (کھاکر بچا ہوا کھانا) پاک ہے۔
امام نووي رحمة الله عليه فرماتے ہیں:
سؤر الهرة والبغل والحمار والسباع والفأر وسائر الحيوانات غير الكلب والخنزير وما تولد من أحدهما، طاهر لا كراهة فيه عندنا فإذا ولغ في طعام جاز أكله بلا كراهة (المجموع شرح المهذب:540/2)
Fiqhe Shafi Question No/0413
Usually rice,wheat or other grains are exposed to sun to dry them up where sometimes animal like cow or buffallo feeds on it, then how about using that part of the grain on which the animal had fed on?
Ans; If animals like cow or buffallo feeds on the grains which are dried under the sun then using those grains are acceptable because in accordance to hadeeth except for dog and pig the half eaten of other animals is pure..
بدھ _19 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0414
کیا کسی ایسے ہوٹل میں کھا پی سکتے ہیں جہاں پر شراب بیچی جاتی ہو اور شراب کے لیے اسی ہوٹل میں الگ سے جگہ متعین ہو؟
جواب: جن ہوٹلوں میں شراب فروخت کی جاتی ہے وہاں اگرچہ شراب پینے والوں کے لے جگہ الگ متعین ہو لیکن اس بات کا خدشہ ہے جو گلاس اور پیالے شراب کے لیے استعمال ہوتے ہیں انہیں پیالوں اور گلاس کو اس ہوٹل میں کھانے والوں کے لیے بھی استعمال ہوسکتے ہیں جس کی بناء پر ان برتنوں کی طہارت کے بارے میں شک پیدا ہو جاتی ہے، اور جب کسی برتن کی طہارت کے بارے میں شک ہو تواس برتن میں کھانا پینا مکروہ ہے. لہذا ایسے ہوٹل میں کھانا کھانا مکروہ ہے۔ اور کسی ہوٹل کے بارے میں یقین ہوکہ وہاں کے برتن پاک ہوتے ہیں تو پھر جائز ہے اس کے برخلاف برتن کے ناپاک ہونے کا یقین ہو تو پھر ایسے ہوٹل میں کھانا حرام ہے.
امام نووی رحمة الله عليه فرماتے ہیں:
ﺃﻥ اﻟﻤﺮاﺩ اﻟﻨﻬﻲ ﻋﻦ اﻷﻛﻞ ﻓﻲ ﺃﻭاﻧﻴﻬﻢ اﻟﺘﻲ ﻛﺎﻧﻮا ﻳﻄﺒﺨﻮﻥ ﻓﻴﻬﺎ ﻟﺤﻢ اﻟﺨﻨﺰﻳﺮ ﻭﻳﺸﺮﺑﻮﻥ ﻓﻴﻬﺎ اﻟﺨﻤﺮ ﻛﻤﺎ ﺳﺒﻖ ﺑﻴﺎﻧﻪ ﻓﻲ ﺭﻭاﻳﺔ ﺃﺑﻲ ﺩاﻭﺩ ﻭﺇﻧﻤﺎ ﻧﻬﻲ ﻋﻦ اﻷﻛﻞ ﻟﻻﺳﺘﻘﺬاﺭ ﻛﻤﺎ ﻳﻜﺮﻩ اﻷﻛﻞ ﻓﻲ اﻟﻤﺤﺠﻤﺔ اﻟﻤﻐﺴﻮﻟﺔ ﻭﺇﺫا ﺗﻄﻬﺮ ﻣﻦ ﺇﻧﺎء ﻛﺎﻓﺮ ﻭﻟﻢ ﻳﻌﻠﻢ ﻃﻬﺎﺭﺗﻪ ﻭﻻ ﻧﺠﺎﺳﺘﻪ ﻓﺈﻥ ﻛﺎﻥ ﻣﻦ ﻗﻮﻡ ﻻ ﻳﺘﺪﻳﻨﻮﻥ ﺑﺎﺳﺘﻌﻤﺎﻝ اﻟﻨﺠﺎﺳﺔ ﺻﺤﺖ ﻃﻬﺎﺭﺗﻪ ﺑﻼ ﺧﻼﻑ (المجموع326/1)
ﻓﺄﻣﺎ اﻟﺬﻳﻦ ﻻ ﻳﺘﺪﻳﻨﻮﻥ ﺑﺎﺳﺘﻌﻤﺎﻝ اﻟﻨﺠﺎﺳﺔ، ﻛﺎﻟﻴﻬﻮﺩ ﻭاﻟﻨﺼﺎﺭﻯ: ﻓﻤﺎ ﺗﺤﻘﻖ ﻃﻬﺎﺭﺗﻪ ﻣﻦ ﺛﻴﺎﺑﻬﻢ ﻭﺃﻭاﻧﻴﻬﻢ.. ﻓﻴﺠﻮﺯ اﺳﺘﻌﻤﺎﻟﻪ ﻭﻻ ﻳﻜﺮﻩ. ﻭﻣﺎ ﺗﺤﻘﻖ ﻧﺠﺎﺳﺘﻪ.. ﻓﻼ ﻳﺠﻮﺯ اﺳﺘﻌﻤﺎﻟﻪ. ﻭﻣﺎ ﺷﻚ ﻓﻴﻪ ﻣﻦ ﺃﻭاﻧﻴﻬﻢ ﻭﺛﻴﺎﺑﻬﻢ.. ﻓﻴﻜﺮﻩ اﺳﺘﻌﻤﺎﻟﻪ۔ (البيان:183/1)
Fiqhe Shafi Question No/0414
Can we eat in a restaurant/hotel where liquor is also served?
Though there may be a different section for it?
Ans; In some hotels/restaurant where liquor is served, though there might be different section for it but there is a fear that the glass that are used to serve liquor might be used to serve the other people too who comes to have their meals in these hotels due to which there arouses a doubt about the purity of these vessels and whenever there is a doubt about the purity of any vessel then having meals in it is Makrooh… Therefore eating in these hotels are makrooh.. However, if there is assurance about any hotel that the vessels used in it are pure then eating in these hotels is permissible..On the contrary if there is assurance that the vessels used are impure then eating in these hotels is forbidden(haram)..
اتوار _23 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0415
چھوٹے بچوں کے لیے قرآن کریم چھوتے وقت وضو ضروری ہے؟
جواب:۔ اگر بچہ کے اندر اس بات کی تمیز نہ ہو کہ وہ قرآن کریم کو اٹھا رہا ہے. تو اس صورت میں اس کے ہاتھ میں قرآن دینا جائز نہیں ہے. لیکن اگر کم عمر بچہ تمیز کی عمر کو پہنچا ہو تو والدین اور معلم کے لیے بچوں کو قرآن اٹھانے وقت وضو کا مکلف بنانا واجب نہیں ہے البتہ ان کو وضو کی ترغیب دینا چاہیے.اورجب بچوں کے لئے باعث مشقت نہ رہے تووضوکرناضروری ہوگا.
واما الصبی فان کان غیر ممیز لم یجز له لولیه تمکینه من المصحف لئلا ینتھکه وان کان ممیز فھل یجب علی الولی والمعلم تکلیفه الطھارۃ لحمل المصحف واللوح ومسھما. فیه وجھان مشھوران اصحھما عندالاصحاب لایجب للمشقة (المجموع:2/86)
Fiqhe Shafi Question No/0415
Is it necessary for a child to make ablution(wudhu) while touching the holy Qur’an?
Ans; If the child is unable to distinct that he is lifting the holy Quran then giving Quran in his hand is not permissible but if the child reaches the age of distinction then it is not compulsory for the parents and teachers to make him responsible about performing the ablution while lifting the Qur’an.. However, They must motivate the child to perform ablution and if there is no difficulty in performing ablution for the child then he must perform ablution..
اتوار _23 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0416
27/ رجب کی شب یعنی شب معراج کو نفلی عبادت کرنا اور اس دن روزہ رکھنے کا کیا حکم ہے؟
جواب:۔ ۲۷/ رجب شب معراج کا ہونا ہی محدثین اور مؤرخین کے درمیان مختلف فیہ ہے، لہذا اس رات میں خصوصیت کے ساتھ عبادت کرنےاور اس دن روزہ رکھنے کے متعلق کوئی صریح بات کتبِ حدیث میں نہیں ملتی البتہ اگر کوئی عام راتوں کی طرح اس رات میں بھی عبادت کرے اور نفل روزہ رکھے تو مضائقہ نہیں، یاد رہے کہ اس رات کی عبادت یا دوسرے دن روزے کی کوئی الگ فضیلت نہیں ہے اس سلسلے میں جو بھی روایات ملتی ہیں وہ ضعیف ہے۔ (الآثار المرفوعة :1/77)
Fiqhe Shafi Question No/0416
What is the ruling on fasting and doing nifl ibadah on 27th Rajjab(Shab e Meraj)?
Ans; The opinion regarding shabe meraj to be on 27 rajab is different among the historians and muhaddiseen.. Therefore no clear evidence is found in any of the hadeeth books with regard to doing worship on this night or fasting on this day.. However if anyone worships or fasts on this night similar to the other nights then it wont matter.. There is no different significance of worshipping this night and fasting the next day.. The narrations regarding this are weak..
منگل _25 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0417
اگر کوئی شخص ڈوب کر مرجائے اور اسکی لاش پانی سے نکالی جائے تو کیا اسے دوبارہ غسل دینا ضروری ہے؟
جواب:۔ اگر کوئی شخص پانی میں ڈوب کر مرجائے اور اسکی لاش پانی سے نکالی جائے تو اسے غسل دینا ضروری ہے اس لیے کہ ڈوب مرنے سےغسل ساقط نہیں ہوتا نیز غسل میت کے انتقال کی بناء پر واجب ہوتا ہے خواہ موت کی وجہ کچھ بھی ہو
امام خطیب شربینی رحمة الله عليه فرماتے ہے
اﻟﺼﺤﻴﺢ اﻟﻤﻨﺼﻮﺹ: ﻭﺟﻮﺏ ﻏﺴﻞ اﻟﻐﺮﻳﻖ ﻭاﻟﻠﻪ ﺃﻋﻠﻢ) ؛ ﻷﻧﺎ ﻣﺄﻣﻮﺭﻭﻥ ﺑﻐﺴﻞ اﻟﻤﻴﺖ، ﻓﻼ ﻳﺴﻘﻂ اﻟﻔﺮﺽ ﻋﻨﺎ ﺇﻻ ﺑﻔﻌﻠﻨﺎ، (1)
امام نووی فرماتے ہیں
ﻭﻧﺺ ﻓﻲ اﻟﻐﺮﻳﻖ ﺃﻧﻪ ﻳﺠﺐ ﺇﻋﺎﺩﺓ ﻏﺴﻠﻪ ﻭﻻ ﻳﻜﻔﻲ اﻧﻐﺴﺎﻟﻪ(2) (1)مغنى المحتاج:2/11 (2)المجموع:5/120 *منهاج الطالبين:1/323 *فتح العلام:3/180
Fiqhe Shafi Question No/0417
If a person dies by drowning and his body is fished out from the water then is it neccesary to give the body a ghusl again?
Ans; If a person dies by drowning and his body is fished out from the water then also it is necessary to give ghusl to the deceased because dying by drowning doesnot validate the ghusl and ghusl becomes compulsory on the basis of death though whatever be the reason for death.. His drowning will not be sufficient..
بدھ _26 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0418
اگر کسی نے بالغ ہونے سے پہلے کی نمازیں نہیں پڑھی ہے اور اسے اب یاد آجائے تو کیا بالغ ہونے کے بعد ان نمازوں کی قضا اس پر ضروری ہے؟
جواب:۔ اگر کسی نے بلوغ سے پہلے کی نمازیں نہیں پڑھی ہے تو ان نمازوں کی قضا اس پر بالغ ہونے کے بعد واجب نہیں ہے. البتہ تمیز کی عمر سے بالغ ہونے تک (جب سے بچہ کھانے پینے اور استنجا میں دوسرے کا محتاج نہ ہو، اس وقت سے بالغ ہونے تک) کی فوت شدہ نمازوں کی قضاء کرنا مستحب ہے۔
و لا قضاء علی صبی ای واجب فیستحب له القضاء من حین التمیز الی البلوغ ولوقبل سبع سنین۔ حاشیة الجمل1/452/453)
Fiqhe Shafi Question No/0418
If a person didn’t perform prayers before his maturity and then he recalls it then is it necessary to perform the prayers after maturity?
Ans; If a person didn’t perform prayers before his maturity then it is not compulsory to perform the missed (qadha) prayers after he becomes mature.. However to perform the prayers missed during the age of distinction(usually 7 years) till attaining of maturity is recommended(mustahab)..
ہفتہ _29 _اپریل _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0419
کیا مسافر شخص جمعہ کی نماز کے ساتھ عصر کی نماز (جمع تقدیم) پڑھ سکتا ہے؟
جواب:۔ مسافر شخص جمعہ کی نماز کے ساتھ عصر کی نماز (جمع تقدیم ) پڑھ سکتا ہے۔
يجوز الجمع ولو لمقيم كما يجمع بالسفر ولو جمعة مع العصر خلافا للروياني في منعه ذلك في المطر۔ (مغني المحتاج 1/378)
والجمعة كالظہر في جمع التقديم (الإقناع 1/369)
Fiqhe Shafi Question No/0419
Can a traveller combine asr prayer with jumma prayer(jama taqdeem)?
Ans; A traveller can combine asr prayer with jumma prayer(jama taqdeem)..
منگل _2 _مئی _2017AH / Fazalurahman Shabandari / 0 Comments
فقہ شافعی سوال نمبر/ 0420
کسی کے انتقال پر غیر محرم رشتے دار عورت کو دلاسہ دے سکتے ہیں؟
جواب:۔ کسی کے انتقال پر غیر محرم رشتے دار عورت کو دلاسہ نہیں دے سکتے۔
نعم الشابة لا يعزيها أجنبي وإنما يعزيها محارمها وزوجها وكذا من الحق بهم في جواز النظر فيما يظهر۔ (الإقناع 1/425)
ولا يعزي أجنبي شابة (العباب 1/361)
Fiqhe Shafi Question No/0420
Can a person console a non mahram woman of his relative on someone’s death?
Ans; A person cannot console a non mahram woman of his relative on someone’s death…